سبد لباس دیواری تاشو Tianyia
  • سبد لباس دیواری تاشو Tianyia

    دارای گیره جهت نصب بر روی دیوار و ...

    دارای جنس پلاستیکی منعطف و فشرده از نوع abs

    قابل حمل و نصب بر روی دیوار و کاشی


    قیمت : 99000 تومان



    در فضاهای آپارتمانی معمولا مکان ها از فضاهای کمتری برخوردارند، به همین دلیل استفاده از انواع نظم دهنده ها و ارگانایزر ها از اهمیت بالایی برخوردار است. این محصول یکی از پرکاربردترین محصولات در این دسته قرار می گیرد تا به عنوان سبد لباس که قابلیت جمع شدن در کنار دیوار را دارد، صرفه مناسبی داشته باشد. یک ظرف سبد با ظرفیت زیاد که می توان از آن به عنوان یک سبد ذخیره برای نگهداری لباس های چرک، و غیره استفاده شود. ایده آل برای آشپزخانه، لباسشویی، اسباب بازی و حمام، قابل نصب بر روی دیوار بدون نیاز به سوراخ کردن. سبد لباسشویی به شما کمک می کند لباس های خود را برای مدت طولانی نگهداری کنید زیرا از جنس ضدآب و دارای سوراخ های تنفسی طراحی شده است. راه حل مناسب نظم دهی برای دفتر، اتاق خواب، کمد، کانتر حمام و غیره.
    سبد لباس دیواری تاشو Tianyia را می توان در هر جایی مانند روی دیوار، کنار ماشین لباسشویی و آشپزخانه آویزان کرد.نیازی به نصب نیست، فقط سبد را باز کرده و از آن استفاده کنید. وقتی از آن استفاده نمی کنید، می توانید سبد را تا کنید و آن را در شکاف قرار دهید تا در فضا صرفه جویی شود.


    قیمت : 99000 تومان



    ویژگی های سبد لباس دیواری تاشو TIANYIA:
    - قابل استفاده در کنار ماشین لباسشویی ، یخچال ، مبل ، میز و …
    - دارای جنس پلاستیکی منعطف وفشرده از نوع abs
    - دارای گیره جهت نصب بر روی دیوار و ...
    - قابل حمل و نصب بر روی دیوار و کاشی
    - رنگبندی: طوسی، سفید، صورتی
    - دارای پنل های جمع شونده
    - اندازه: 27*17*47 سانتی متر
    - قابلیت نصب آسان



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 99000 تومان


    ترازو آویز دیجیتال مدل لبخند به راحتی می توانید با دقت 0.01 گرم اندازه گیری دقیق و راحتی را تجربه کنید. این ترازو علاوه بر داشتن سایز مناسب که به راحتی در یک دست جا می شود تنها دارای 90 گرم وزن بوده که امکان حمل و نقل آسان را فراهم می کند.

    قيمت : 199000 تومان
  • لوکس و زیبا دارای 16 محفظه شفاف جهت قرار گیری آیتم های مختلف در قسمت بالایی، دارای سه کشو و دو محفظه جداگانه در قسمت بالا می باشد. اگر بدنبال وسیله ایی برای  مرتب کردن و جمع کردن وسایل آرایشی – بهداشتی خود هستید استند  لوازم آرایشی  مدل بیوتی باکس را ما به شما پیشنهاد می کینم.

    قيمت : 259000 تومان
  • این خودکار جادویی 6 کاره می تواند به عنوان یک خودکار،قلم لمسی موبایل، خط کش،و پیچ گوشتی کار کند. سفرهای ماجراجویانه، جلسات کاری و غیره. آن را همیشه همراه خود داشته باشید زیرا می توان از آنها در حین کار استفاده کرد.     دارای طراحی دستگیره بدون لغزش و جوهر یکنواخت است.قلم خط کش چند منظوره دارای بدنه ای شیک با گیره ای شیک است که به شما امکان می دهد خودکار را بدون افتادن در جیب ها حمل کنید.

    قيمت : 139000 تومان
  • برای تمیزکردن و از بین بردن جرم های رسوب بسته درزهای آشپزخانه، سرویس بهداشتی ، حمام و ... نیاز به یک فرچه محکم دارید که با کمترین فشار تمامی جرم ها را از بین ببرد.

    قيمت : 69000 تومان
  • مجسمه Clash طرح کینگ و کویین. این مجسمه ها بر گرفته از شخصیت های بازی جذاب و محبوب کلش - Clash of Clans در دو طرح کینگ و کویین هستند و شو و هیجان این بازی را به همراه دارند.

    قيمت : 59000 تومان