لامپ اضطراری قابل حمل Handy Bulb
  • لامپ اضطراری قابل حمل Handy Bulb

    مناسب جهت استفاده در منزل، محل کار، مسافرت و . . .

    قابلیت تنظیم تابش نور

    قابلیت چرخش 90 درجه حباب


    قیمت : 99000 تومان




    لامپ اضطراری قابل حمل Handy Bulb یک لامپ اضطراری نشکن است که به راحتی روی سطوح می چسبد و در مواقع تاریکی محیط را روشن می نماید. این لامپ قابلیت چرخش 90 درجه دارد و به سمت بالا و پایین حرکت می کند. برای روشن کردن لامپ اضطراری Handy Bulb کافیست بند آویز آن را به سمت پایین بکشید . لامپ هندی بالب با 4 باطری قلمی کار می کند و به دلیل مصرف بسیار کمی که دارد می تواند چندین ساعت نور محیط را برای شما تامین کنید. از دیگر مزایای هندی بالب حباب نشکن آن می باشد که با خیال راحت می توانید آن را جا به جا نمایید. همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید اندازه و حجم این محصول بسیار کوچک بوده و براحتی در هر جایی قابل حمل است.


    قیمت : 99000 تومان



    ویژگی های لامپ اضطراری قابل حمل Handy Bulb :
    - مناسب جهت استفاده در منزل ، محل کار ، مسافرت و . . .
    - قابل استفاده در کمد ، دستشویی ، حمام ، راهرو و . . .
    - دارای بند آویز برای روشن و خاموش کردن لامپ
    - دارای چسب دو طرفه و جای میخ برای نصب
    - قابلیت چرخش 90 درجه حباب برای تاشدن
    - دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه
    - منبع تغذیه : 4 عدد باطری قلمی
    - دارای نور قوی و بسیار کم مصرف
    - تهیه شده از حباب پلاسـتیکی
    - قابل نصب روی تمامی سطوح
    - طراحی جدید و کاربردی
    - قابلیت تنظیم تابش نور
    - دارای حباب نشکن
    - سبک و قابل حمل



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 99000 تومان


    چراغ خورشیدی دیواری سنسور دار علاوه بر نور بسیار بالای خود کاملا ضد آب و بی نیاز از سیم کشی و برق شهری میباشد و شما را از استفاده از برق شهری بی نیاز میکند. 

    قيمت : 299000 تومان
  • رخت آويز جادويي و شگفت انگيز واندر هنگر حجم کمد لباس شما را 5 برابر مي کند. با رخت اویز واندر هنگر لباسهای شما دیگر چروک نخواهد شد. وسیله ای مخصوص زندگی های امروزی ...

    قيمت : 89000 تومان
  • لوکس و زیبا دارای 16 محفظه شفاف جهت قرار گیری آیتم های مختلف در قسمت بالایی، دارای سه کشو و دو محفظه جداگانه در قسمت بالا می باشد. اگر بدنبال وسیله ایی برای  مرتب کردن و جمع کردن وسایل آرایشی – بهداشتی خود هستید استند  لوازم آرایشی  مدل بیوتی باکس را ما به شما پیشنهاد می کینم.

    قيمت : 259000 تومان
  • هم قیچی، هم بازکن، هم کابل کش و هم چاقو! این قیچی جادویی 8 کاره باورنکردنی در هر زمینه ای مفید خواهد بود. محصولی کاملاً جدید که باید در کار آشپزخانه خود داشته باشید و کار شما را آسان‌تر می‌کند و نمی‌توانید نزدیک آن باشید.

    قيمت : 199000 تومان
  • با استفاده از رابط منعطف دریل و پیچ گوشتی شارژی و برقی می توانید برای باز و بست پیچ های خارج از دسترس یا در محیط های نامناسب که عملا امکان ورود و یا استفاده از انواع پیچ گوشتی های کوچک و مستقیم نیست، استفاده کنید که به صورت کاملا ملموس می‌تواند کار را برای شما آسان نماید. این نوع رابط منعطف دریل دارای بدنه‌ای پلاستیکی به طول 295 میلی‌متر می‌باشد.

    قيمت : 79000 تومان