هولدر و پارک فون چرخشی موبایل
  • هولدر و پارک فون چرخشی موبایل

    با قابلیت چرخشی 360 درجه

    دارای قسمت مخصوص برای ثبت شماره موبایل

    دارای حالت چسبی بسیار قوی و محکم  

    جنس پلاستیک ABS مقاوم


    قیمت : 139000 تومان



    نگهدارنده گوشی قابل چرخش است، می توانید زاویه مناسب را تنظیم کنید و دید خوبی را برای گوشی های موبایل فراهم کنید.این هولدر موبایل خلاقانه دارای ابعاد 8.5×4 سانتی متر است. از این هولدر می توانید به عنوان یک پارک فون نیز استفاده کرده و شماره موبایل خود را با استفاده از برچسبی که داخل محصول قرار دارد بر روی هولدر بچسبانید تا اگر شخصی بابت جابه جا کردن خودرو به شما نیاز داشت بتواند با شما تماس حاصل کند، همچنین می توانید با یک چرخش ساده شماره موبایل خود را پنهان کنید و فقط از هولدر استفاده کنید. اعداد بزرگ و واضح هستند و در شب به وضوح قابل مشاهده هستند. چرخ دنده های چرخان می توانند شماره موبایل را پنهان کنند، از حریم خصوصی به خوبی محافظت کنند، از طریق شیشه قابل مشاهده باشند. این هولدر ضد لغزش و ضد ضربه بوده و امکان تماشای ویدیو، تماس با تلفن همراه پایدار و بادوام را برای شما به ارمغان میاورد.


    قیمت : 139000 تومان



    ویژگی های هولدر و پارک فون چرخشی موبایل:
    - دارای فک‌های لاستیکی ضد خش برای نگهداری گوشی
    - قابل استفاده برای انواع تلفن همراه با سایزهای مختلف
    - پایه نگهدارنده گوشی و شماره تلفن شب نما برای پارک
    - دارای چسب دوطرفه برای نصب روی داشبورد ماشین
    - دارای قسمت مخصوص برای یادداشت شماره  
    - دارای حالت چسبی بسیار قوی و محکم 
    - با قابلیت چرخشی 360 درجه 
    - جنس پلاستیک abs مقاوم



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 139000 تومان


    دارای چراغ هفت رنگ بر روی هر کدام از پروانه ها، دارای محفظه عطر و ادکلن شارژی، بسیار سبک و مقاوم، دارای صدای بسیار بسیار کم، دارای سه سرعت قابل تنظیم ...

    قيمت : 369000 تومان
  • مینی جارو برقی فندکی خودرو ابزاری بسیار کاربردی برای تمیز کردن فضاهایی که دسترسی به جارو برقی ممکن نیست ، با استفاده از این جارو می توانید به راحتی کثیفی داخل خودرو خود را تمیز کنید ،حتی بین صندلی ها که دسترسی سخت هست با استفاده از سری باریکی که به همراه دارد به آسانی تمیز می شود.

    قيمت : 399000 تومان
  • این محصول از نوع فندک های الکتریکی ( برقی ) است ک سوخت آن ها از طریق منبع تغذیه ( باطری ) است و نوع شعله ی آن ها، صاعقه ای می باشد.

    قيمت : 399000 تومان
  • باکس نظم دهنده  زیرتختی پرنسس  با قابلیت استفاده در انواع کمد و کشو به شما کمک می‌کند که وسایل خود را مرتب کنید. اگر کمد یا اتاق شما نامنظم است و نیاز به نظم و ترتیب دارد این محصول را از دست ندهید.

    قيمت : 59000 تومان
  • ست کیف پول و جاکلیدی مازراتی نوعی انقلاب در عرصه ی کیف های جیبی محسوب می شود، چرا که در برابر محصولات مشابه از داشته های بیشتری در ساخت بهره می برد و با قالب دوست داشتنی خود نگاه خیل عظیمی از دوستداران دنیای کیف را به خود جلب کرده است.

    قيمت : 199000 تومان