آبمیوه گیری دستی Manual Juicer
  • آبمیوه گیری دستی Manual Juicer

    بدون نیاز به برق و باتری

    با طراحی فوق العاده هوشمند


    وسیله ای کاربردی برای خانم های با سلیقه

    وسیله ای مناسب برای روزهای گرم تابستان


    با این وسیله آب هر میوه ای را که میخواهید بگیرید و از خوردنش لذت ببرید



    قیمت : 79000 تومان



    در این روزهای گرم هم می توان در مصرف برق صرفه جویی کرد و هم نوشیدنی های خنک و سالم خانگی را نوشید، شما می توانید با آبمیوه گیری دستی Manual Juicer این رویا را به حقیقت تبدیل کنید. این وسیله ی با ظاهری شیک و بدون نیاز به برق و حتی باطری به صورت کاملا دستی می تواند در خدمت شما باشد. این آبمیوه گیری شامل دو تیغه ی پلاستیکی می باشد که با آن به راحتی می توان به آب گیری انواع میوه ها پرداخت. با آبمیوه گیری دستی Manual Juicer از خوردن آبمیوه های خنک و خانگی لذت ببرید.


    قیمت : 79000 تومان



    امروزه استفاده از آب ميوه هاي طبيعي، بدون اسانس و افزودنيها از اولويت هاي سلامتي فرد است، با تهيه آبمیوه گیر دستی مي توانيد از دردسرها و عذاب استفاده از آب میوه گیرهای قديمي رها شويد. این محصول براي گرفتن آب انواع میوه ها کاربرد دارد.



    كافيست میوه مورد نظر را داخل اين آب میوه گيری بگذاريد و دسته آن را بچرخانید ، حال آب میوه طبیعی و تازه شما آماده نوشیدن است. با اين دستگاه بي نظير به ساده ترين شكل ممكن آب هر نوع میوه ای را مي توانيد بگيريد و نوش جان كنيد.


    قیمت : 79000 تومان



    ویژگی های آبمیوه گیری دستی Manual Juicer:
    - استفاده آسان و عملکرد سریع و راحت
    - بسیار سبک
    - قابل استفاده برای آب گیری میوه و مخلوط کردن مواد غذایی
    - با کیفیت بسیار عالی





    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 79000 تومان


    این محصول وارداتی بوده و جنس بدنه پلاستیک و جنس چرخ فلزی ضد زنگ بوده که با چسب دوطرفه قابلیت محکم شدن در جای خود داره ، همچنین جای دو سوراخ پیچ تعبیه شده که بتوانید با پیچ در جای خود محکم کنید

    قيمت : 89000 تومان
  • بعضی از افراد علاقمند به مطالعه قبل از خواب هستند ، برخی دیگر نظیر دانشجویان و دانش آموزان ، مطالعه در شب را به دلیل آرامش بیشتر انتخاب می کنند . آرامش شب را می توان حسن مطالعه در این زمان و تأمین نور مورد نیاز با توجه به وقت استراحت دیگران را مشکل اصلی انتخاب این زمان عنوان نمود . بسیاری از مواقع نمی توان از نور چراغ های محیطی استفاده کرد ، بنابراین چراغ های مطالعه به دلیل تأمین

    قيمت : 45000 تومان
  • عینکتان را از گم شدن و یا آسیب دیدن در داخل خودرو، حفظ خواهد کرد. کیفیت ساخت ممتاز و همچنین راحتی در استفاده، از ویژگی های نگهدارنده عینک خودرو  می باشد.

    قيمت : 129000 تومان
  • فشار دهنده های خمیردندان از پلاستیک عالی ABS ساخته شده اند. توزیع کننده خمیردندان برای لوله های پلاستیکی عرض کمتر از 6سانتی متر کار می کند ، می توان برای فشار دادن خمیر دندان ، رنگ روغن و غیره استفاده کرد 

    قيمت : 59000 تومان
  • دوربین A9 یکی از جدیدترین انواع دوربین ورزشی است که از تکنولوژی دید در شب یا به عبارتی Night Vision در هنگام فیلم‌برداری برخوردار است. A9 قادر به اتصال به انواع گوشی اندرویدی، آیفون و Ipad از طریق شبکه Wifi تا فاصله 10 متری (بسته به قدرت آنتن مودم وای فای ADSL) است.این دوربین از یک باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت بالا بهره می‌برد که توانایی فیلم‌برداری تا 90 دقیقه بعد از شارژ را امکان‌پذیر می‌کند. 

    قيمت : 449000 تومان