رخت آویز متحرک
  • رخت آویز متحرک

    با طراحی چشمگیر و منحصر به فرد

    محصولی بسیار پرکاربرد و متناسب برای منازل و ...

    مقرون به صرفه و بسیار با دوام

    نصب آسان بر روی دیوار، شیشه و ...


    مناسب برای آپارتمان های کوچک و کم جا

    با مکش فوق العاده قوی و بدون آسیب رساندن به محیط



    قیمت : 45000 تومان



    امروزه با آپارتمانی شدن خانه ها و کم بود جا، طناب ها و بندهای لباسی جای خود را به انواع چوب لباسی ها و رخت آویزهای متنوع داده اند. رخت آویز متحرک با توجه به حجمی که دارد مناسب استفاده در خانه ها و آپارتمان کوچکی می باشد که فضایی کمی دارند.





    این رخت آویز با توجه به مکش فوق العاده قوی که دارد به راحتی به دیوار، شیشه و غیره می چسبد و هیچ گونه آسیبی به آن محیط نخواهد رساند.
    رخت آویز Strong Chuck قابل جا به جایی می باشد و می توانید از آن در جاهای مختلف از منزلتان استفاده کنید.




    قیمت : 45000 تومان



    ویژگی های رخت آویز متحرک:
    - محصولی بسیار پرکاربرد
    - طراحی منحصر به فرد
    - مقرون به صرفه و بسیار با دوام
    - نصب آسان بر روی دیوار شیشه و ...
    - مناسب برای آپارتمان های کوچک و کم جا
    - با مکش فوق العاده قوی و بدون آسیب رساندن به محیط
    - قابل جا به جا کردن در جاهای مختلف







    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 45000 تومان


    عینکتان را از گم شدن و یا آسیب دیدن در داخل خودرو، حفظ خواهد کرد. کیفیت ساخت ممتاز و همچنین راحتی در استفاده، از ویژگی های نگهدارنده عینک خودرو  می باشد.

    قيمت : 129000 تومان
  • رنگ نور مهتابی، باتری قابل شارژ و متریال با کیفیت چراغ اضطراری شارژی V-50 را به یک محصول مناسب جهت روشنایی بخشیدن در هر مکان و لحظه های نیازتان است.

    قيمت : 299000 تومان
  • مینی خردکن شارژی 3 تیغه یک خردکن 3 تیغه تیز است که تعویض آن برای شما راحت خواهد بود. به عنوان یک وسیله کاربردی برای خرد و میکس کردن سیر ، زنجبیل ، فلفل ، هویج ، سبزیجات ، پیاز و موارد دیگر بسیار مناسب است.

    قيمت : 299000 تومان
  • جاصابونی یا هولدر صابون و اسکاچ مدل آبشاری از محصولات کاربردی و مهم آشپزخانه و سرویس بهداشتی منزل می باشد. برای ارتقای سطح بهداشت محیط و کاربری ساده تر استفاده از هولدر صابون و هولدر اسکاچ پیشنهاد می گردد.

    قيمت : 59000 تومان
  • آویز گردان همه کاره (بسته دو عددی) با پایه چرخشی ، محصولی است کاربردی که تولید شده از جنس پلاستیک مقاوم و با کیفیت می باشد.

    قيمت : 79000 تومان