ست سرویس بهداشتی Fontal
  • ست سرویس بهداشتی Fontal

    شامل 4 تکه مختلف جا مسواکی، ظرف مایع دستشویی، جا صابونی و لیوان

    ارائه شده در چهار رنگ نقره ای، سفید، قرمز و قهوه ای


    جنس PVC با کیفیت

    ایجاد دکوری زیبا ...


    قیمت : 24000 تومان



    هم اکنون ست سرویس بهداشتی Fontal را به شما عزیزان پیشنهاد میدهیم که شامل چهار تیکه کاربردی جا مسواکی، لیوان، ظرف مایع دستشویی و جا صابونی هست و به علت ساده بودن، میتواند مناسب با انواع سلیقه‌ها باشد و دکور زیبایی را برای شما ایجاد کند. امتیاز بعدی داشتن جنس PVC و سبک بودن آن است که نسبت به مدل‌های سرامیکی در برابر ضربه مقاوم‌تر و قیمت کمتری دارد. ویژگی بعدی داشتن 4 رنگ مختلف (نقره ای، سفید، قرمز و قهوه ای) است که با هر مدل توالت و دستشویی می توان آن را ست کرد. هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را در سبد خرید انتخاب نمایید.


    قیمت : 24000 تومان



    ویژگی های ست سرویس بهداشتی Fontal:
    - شامل 4 تکه مختلف : جا مسواکی، ظرف مایع دستشویی، جا صابونی و لیوان
    - ایجاد دکوری زیبا
    - جنس: PVC
    - سایز جا صابونی: 12.5cmx8.5cmx3cm
    - سایز لیوان: 6.5cmx11.5cm
    - سایز ظرف مایع دستشویی: 6.5cmx18.5cm
    - سایز جا مسواکی: 7cmx11.5cm
    - سبک و حمل آسان
    - در 4 رنگ مختلف : سفید - نقره‌ای - قرمز - قهوه‌ای (هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید)
    - به همراه پکیجینگ







    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 24000 تومان


    فشار دهنده های خمیردندان از پلاستیک عالی ABS ساخته شده اند. توزیع کننده خمیردندان برای لوله های پلاستیکی عرض کمتر از 6سانتی متر کار می کند ، می توان برای فشار دادن خمیر دندان ، رنگ روغن و غیره استفاده کرد 

    قيمت : 59000 تومان
  • این پاوربانک ها می توانند نیاز شارژ شما را در زمان ضروری برآورده کنند. شارژر تلفن قابل حمل سبک و بامزه آیفون عمدتاً حداقل یک بار کاملاً شارژ می شود که به عنوان منبع تغذیه پشتیبان برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.

    قيمت : 299000 تومان
  • برای اغلب ما پیش می آید که مجبور می شویم، کاری را مانند تعمیر کردن یک وسیله یا … در منزل ، محل کار و یا حتی مسافرت و گردش انجام دهیم ، برای این کار به ابزار احتیاج است، البته ای امکان وجود ندارد که همه جا یک جعبه ابزار به همراه داشته باشیم ،چرا که حمل و جابه جایی آن بسیار دشوار است...

    قيمت : 199000 تومان
  • مینی چراغ پر قدرت چندکاره COB یک وسیله با چندکارایی جالب می باشد. جنس بدنه چراغ کار آلیاژ آلومینیوم و مقاوم در برابر ضربه می باشد.

    قيمت : 149000 تومان
  • با استفاده از رابط منعطف دریل و پیچ گوشتی شارژی و برقی می توانید برای باز و بست پیچ های خارج از دسترس یا در محیط های نامناسب که عملا امکان ورود و یا استفاده از انواع پیچ گوشتی های کوچک و مستقیم نیست، استفاده کنید که به صورت کاملا ملموس می‌تواند کار را برای شما آسان نماید. این نوع رابط منعطف دریل دارای بدنه‌ای پلاستیکی به طول 295 میلی‌متر می‌باشد.

    قيمت : 79000 تومان