ساعت کاسیو بند چرم - مدل BEM-506
  • ساعت کاسیو بند چرم - مدل BEM-506

    طراحی بی نظیر و فوق العاده شیک

    دارای کیفیت استثنایی و بند چرم


    دارای تقویم روز شمار

    عرضه شده در 2 رنگ بند مشکی و قهوه ای


    دارای جعبه شکیل و 6 ماه گارانتی تعویض



    قیمت : 49000 تومان



    این ساعت در 2 رنگ بند مشکی و قهوه ای و همچنین صفحه سفید و مشکی عرضه شده است.
    در هنگام ثبت سفارش در قسمت پیغام می توانید رنگ مورد نظر خود را ذکر کنید.

    ساعت مچی Casio BEM-506 یکی از جدیدترین مدل های عرضه شده کمپانی معتبر کاسیو می باشد. این ساعت دارای بند چرم بسیار با کیفیت و صفحه شیشه ای ضدخش می باشد که در 2 رنگ بند مشکی و قهوه ای و همچنین صفحه سفید و مشکی عرضه شده است. این ساعت دارای تقویم روز شمار می باشد و تا 80 درصد نیز ضد آب است. هم اکنون می توانید ساعت مچی کاسیو BEM-506 را همراه با جعبه شکیل و 6 ماه گارانتی تعویض با قیمت استثنایی از فروشگاه میهن استور سفارش دهید.


    قیمت : 49000 تومان



    امکانات و ویژگی های ساعت کاسیو بند چرم - مدل BEM-506:
    - دارای بند چرم با کیفیت (عرضه شده در 2 رنگ بند مشکی و قهوه ای)
    - صفحه شیشه ای ضد خش (عرضه شده در 2 رنگ صفحه سفید و مشکی)
    - ضد آب تا 80%
    - مقاوم در برابر ضربه
    - دارای تقویم روز شمار
    - وضعیت موتور: تک موتوره به همراه روز شمار
    - جعبه چوبی بسیار شکیل
    - شش ماه گارانتی تعویض



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
    قیمت : 49000 تومان


    صفحه نمایشی و مربع شکل ساعت در ابعاد 40 × 40 میلی‌متر طراحی شده و ضخامت آن در قسمت بدنه 10 میلی‌متر است. این ساعت امکان نمایش تقویم روز را نیز دارد.

    قيمت : 149000 تومان
  • این محصول یکی از جذابترین ساعت های ال ای دی موجود در بازار است که دقیقا طرح اپل واچ (سری 3) طراحی شده است. صفحه نمایشی و مستطیل شکل ساعت در ابعاد 32 × 38 میلی‌متر طراحی شده و ضخامت آن در قسمت بدنه 10 میلی‌متر است.

    قيمت : 119000 تومان
  • ست سوئیشرت و شلوار BMW دارای جنس نخ و پنبه کرک دار و رنگ آن مشکی می باشد که مدل سویشرت آستین بلند و شلوار تا مچ پا(کش دار) است.مزايای طرح BMW سبک و راحت, دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت ، شیک و سايزبندي آن فري سايز است و مناسب براي باشگاه ,خانه و مهمانی و … می باشد.

    قيمت : 349000 تومان
  • شال زنانه Horan مشکی یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال 2021) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است،زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد.

    قيمت : 139000 تومان
  • کفش کالج مردانه BROWN FOX جنس رویه چرم صعنتی درجه یک بوده و در رنگ قهوه ای موجود می‌باشد. بسیار سبک می باشد و در کنار شلوار‌های جین به زیبا‌تر شدن استایل کمک می‌نمایید.

    قيمت : 199000 تومان