جامایع دیواری طرح بینی
  • جامایع دیواری طرح بینی

    طراحی خلاقانه و بی نظیر

    قابل استفاده برای شامپو، مایع دستشویی و ظرفشویی و ...


    کافیست شامپو یا مایع را درون مخزن ریخته و روی بینی را فشار دهید

    نصب بسیار آسان و طراحی ارگونومیک



    قیمت : 35000 تومان



    جامایع دیواری طرح بینی محصولی کاربردی می باشد که دارای طراحی جدید و بسیار خنده دار می باشد. کافیست شامپو، مایع دستشویی یا ... را درون مخزن آن ریخته و روی بینی را فشار دهید تا مایع از آن خارج شود. این جامایع دارای طراحی ارگونومیک بوده و جنس آن از سیلیکون درجه یک می باشد. از ویژگی های این جامایع نصب آسان و سریع آن است که با استفاده از 3 پایه چسبناک که پشت محصول تعبیه شده است شما می توانید روی هر سطحی آن را بچسبانید و همچنین این ویژگی باعث شده است این محصول قابلیت جابجایی بسیار آسان را داشته باشد.


    قیمت : 35000 تومان



    ویژگی های جامایع دیواری طرح بینی:
    - جنس سیلیکون درجه 1
    - قابلیت چسباندن بر روی هر سطحی
    - نصب بسیار آسان با استفاده از پایه های چسبناک تعبیه شده روی محصول
    - قابلیت جابه جایی آسان
    - طراحی ارگونومیک
    - ابعاد 18*14*8/5 سانتی متر
    - قابل استفاده برای شامپو، مایع دستشویی، مایع ظرفشویی و ...



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
    قیمت : 35000 تومان


    همبرگر زن دستی با رنگی سفید و قایل شستشو سریع در واقع یک قالب همبرگر است و به گونه ای طراحی شده که به شما اجازه می دهد که با پر کردن مواد غذایی مانند گوشت ، پنیر ، قارچ ، پیاز و سیر یک همبرگر شکم پر خوشمزه درست کنید ابعاد کوچک و وزن بسیار سبک این محصول کار را برای مشتریان عزیز بسیار راحت تر میکند. همبرگر زن دستی 10.5 سانتی‌متر قطر دارد. ابعاد کلی این محصول به ترتیب طول، عرض و ارتفاع برابر با 13، 13 و 6 سانتی‌متر است که فضای خیلی کمی از آشپزخانه شما را اشغال می‌کند. با داشتن این دستگاه دیگر خرید همبرگر آماده را فراموش خواهید کرد. کار با این محصول بسیار راحت است.

    قيمت : 59000 تومان
  • دستمال حوله ای آشپزخانه میکروفایبر 20 عددی مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه  با قدرت جذب بسیار بالا، بدون پرزدهی و شستشوی راحت و همچنین قابل استفاده برای تمیز کردن صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، بدون ایجاد خش هیچ لکه ای را به جا نمی گذارد.

    قيمت : 269000 تومان
  • دارای 6 لیوان با اندازه های مختلف دارای دسته بادکش با کاربری بسیار راحت رفع دردهای زانو، ساق پا، پاشنه، کف و روی پا رفع گرفتگی و اسپاسم های عضلانی درمان بیماری های روماتیسمی کنترل فشار خون بالا درمان سردرد و میگرن رفع گرفتگی برونش ناشی از آلرژی و آسم از بین بردن واریس و...

    قيمت : 89000 تومان
  • اگر شما به دنبال یک رقص نور برای متفاوت شدن مهمانی ها و جشن های خانگی هستید میتوانید از لامپ LED رقص نور موبایل اندروید استفاده کنید. این دستگاه جایگزین مناسبی برای دستگاههای رقص نور لیزری گران قیمت است...

    قيمت : 59000 تومان
  • پکیج 3 عددی نظم دهنده تاشو کفش محصولی با طراحی نوین و در عین حال بسیار کاربردی جهت استفاده در منزل است. این نظم دهنده از جنس پلاستیک مقاوم و تا حدی منعطف تولید شده و دارای دو طبقه متصل به هم می باشد.

    قيمت : 79000 تومان