ساعت مچی طرح نقشه
  • ساعت مچی مدل نقشه

    تقشه جهان بر روی دستان شما

    دارای رنگ های متنوع و منحصر به فرد


    نمایش عقربه ثانیه به صورت پرواز هواپیما



    قیمت : 29000 تومان



    این ساعت در رنگ های آبی، مشکی، قرمز، قهوه ای و سبز عرضه شده است.
    هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را در قسمت پیغام ذکر نمایید.


    ساعت مچی طرح نقشه، ساعتی شیک و متفاوت برای آنهایی که بدنبال ساعت های تکراری نیستند. از ویژگی های این ساعت قیمت بسیار مناسب، کیفیت بالای آن و نمایش عقربه ثانیه به صورت پرواز هواپیما می باشد. این ساعت در رنگ های متنوع و منحصر به فرد عرضه شده است که هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را در قسمت پیغام فرم سفارش ذکر نمایید.


    قیمت :
    29000 تومان


    ویژگی های ساعت مچی طرح نقشه:
    - مورد استفاده : خانم ها / آقایان
    - بند شیک و زیبا به صورت دوردوخت
    - رنگ بندی های شاد و جذاب
    - تک موتوره
    - عقربه ساعت به شکل پرواز هواپیما
    - کیفیت بسیار مناسب
    - ارائه شده در رنگ های متفاوت: آبی، مشکی، قرمز، قهوه ای و سبز (هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را در قسمت پیغام سبد خرید ذکر نمایید)



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
    قیمت : 29000 تومان


    یکی از مشکلات نگهداری حیوانات خانگی ریخته شدن موی آن ها بر روی مبل ، فرش و حتی لباس ها می باشد که به سادگی نمیتوان موی چسبیده شده به آنها را جمع کرد...

    قيمت : 259000 تومان
  • اگر به دنبال کفش های فوق العاده با کیفیت با طراحی جدید و شیک و کاربردی هستید کفش مردانه Fila طرح Tourissm را به شما پیشنهاد می نماییم. این کفش بسیار راحت بوده و در سایز 41 تا 44 عرضه شده اند.

    قيمت : 199000 تومان
  • ماسک بهداشتی استقلال دابل فیس (دو رو) دارای 3 لایه می باشد، پارچه آن بسیار نرم و لطیف بوده و برای تمامی سنین قابل استفاده است.

    قيمت : 49000 تومان
  • معرفی اجمالی ساعت مچی Chanel مدل Rotation جنس بند ساعت مچی چنل از فلز قابل انعطاف ودر رنگ های متنوع است . قفل ساعت مچی زنانه به صورت آهنربایی می باشد. صفحه دارای نگین ها درخشان است . از ویژگی های منحصر به فرد این ساعت مچی این است که صفحه ساعت با جا به جایی ، حرکت می کند.

    قيمت : 99000 تومان
  • کفش دخترانه مدل Rinko با طراحی جدید و کفی فوق العاده شیک و زیبا در رنگ های ترکیبی و کیفیت و دوام بالا مناسب دختران خوش سلیقه عرضه شده است.

    قيمت : 199000 تومان