هولدر مغناطیسی موبایل مخصوص دریچه کولر اتومبیل
  • هولدر مغناطیسی موبایل - مخصوص دریچه کولر اتومبیل

    Mount Holder magnetic Car Air Vent

    قابل استفاده در تمامی اتومبیل ها

    اتصال آسان به دریچه کولر اتومبیل

    قدرت چسبندگی و جذب بسیار بالا بدون کوچکترین لغزش

    وسیله ای بسیار کاربردی در اتومبیل


    قیمت : 29000 تومان



    آیا از گم شدن گوشی موبایل خود در داخل خودرو خسته شده اید؟ آیا همواره در هنگام رانندگی به فکر این هستید که گوشی موبایل شما کجاست؟ فروشگاه میهن استور با عرضه محصول هولدر مغناطیسی موبایل مشکل شما را بر طرف نموده است. شما به آسانی  می توانید این هولدر را به دریچه کولر اتومبیل نصب نمایید. این هولدر گوشی شما را از هر نوع و جنسی باشد به وسیله مگنت کارامدی که دارد نگه می دارد و جدا کردن گوشی از آن هم بسیار آسان بوده و مشکلات نگهدارنده های قدیمی مانند نگهدارنده های کشویی و ... را ندارد. این وسیله بر روی تمامی اتومبیل ها در عرض چند ثانیه نصب می شود.


    قیمت : 29000 تومان



    ویژگی های هولدر مغناطیسی موبایل - مخصوص دریچه کولر اتومبیل :
    - مگنت بسیار کارا برای نگهداری گوشی موبایل شما
    - قابل استفاده برای تمامی گوشی های موبایل
    - مگنت این هولدر هیچ گونه زیانی برای گوشی شما ندارد
    - قابلیت نصب فوق العاده آسان بر روی دریچه کولر اتومبیل
    - قابل استفاده در تمامی اتومبیل ها
    - بسیار کاربردی و رفع نیاز شما در دسترسی به گوشی موبایل خود در داخل اتومبیل



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 29000 تومان


    تعداد زیادی کابل شارژر و نگهدارنده در بازار وجود دارد ، اما یک کابل انعطاف پذیر جدید به نام کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND ، سفر خود را در دنیای دیجیتال باز کرده و طرفداران زیادی پیدا کرده .

    قيمت : 119000 تومان
  • اسپیکر بلوتوثی قابل حملfantastic quality مدل gts - 1360  یا گریت نایس طراحی زیبا و جمع و جور دارد که مناسب برای پیاده روی ، کوهنوردی ، مسافرت و … می باشد. این اسپیکر داری رقص نور ال ای ادی می باشد.

    قيمت : 269000 تومان
  • ست کیف پول و جاکلیدی مازراتی نوعی انقلاب در عرصه ی کیف های جیبی محسوب می شود، چرا که در برابر محصولات مشابه از داشته های بیشتری در ساخت بهره می برد و با قالب دوست داشتنی خود نگاه خیل عظیمی از دوستداران دنیای کیف را به خود جلب کرده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • هندزفری بلوتوث اسمارت مدل S109 یک هندزفری بسیار شیک میباشد که به شکل خلبانی طراحی شده است.بنا به ماهیتی که هندزفری‌ها دارند، روزانه مدت زمان زیادی در گوش کاربر قرار می‌گیرند و از این‌رو طراحی ارگونومیک از اهمیت زیادی برخوردار است.

    قيمت : 149000 تومان
  • باکس نظم دهنده  زیرتختی پرنسس  با قابلیت استفاده در انواع کمد و کشو به شما کمک می‌کند که وسایل خود را مرتب کنید. اگر کمد یا اتاق شما نامنظم است و نیاز به نظم و ترتیب دارد این محصول را از دست ندهید.

    قيمت : 59000 تومان