کیف کج زنانه هیلدا
  • کیف کج زنانه هیلدا

    طراحي جديد و بسيار شيک با کيفيت عالي

    در سه رنگ ترکيبي کنف و خاکستری، کنف و صورتی، کنف و قهوه ای

    مناسب استفاده روزانه و مجلسی


    قیمت : 45000 تومان



    کیف زنانه Hilda از جنس میکانوس و کنف بوده و دوخت بسیار تمیز و ظاهری زیبا دارد و در سه رنگ ترکیبی کنف و صورتی، کنف و قهوه ای، کنف و خاکستری ارایه شده است. کیف زنانه Hilda یک کیف روزمره/فشن/مجلسی می باشد و دارای یک محفظه بزرگ اصلی است که دارای جیب داخلی نیز می باشد. این محصول دارای ظاهری بسیار زیبا و شیک می باشد که بهره گیری از دو جنس متفاوت کنف و میکانوس و هماهنگی آنها زیبایی آن را دو چندان نموده است. هنگام ثبت سفارش می توانید در سبد خرید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.


    قیمت : 45000 تومان



    ویژگی های کیف کج زنانه هیلدا :
    -
    طراحي جديد و بسيار شيک با کيفيت عالي
    - در سه رنگ ترکيبي کنف و خاکستری، کنف و صورتی، کنف و قهوه ای
    - جنس: ترکیبی کنف و ميکانوس
    - مناسب استفاده روزانه و مجلسی
    - دارای جیب داخلی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 45000 تومان


    یکی از مشکلات نگهداری حیوانات خانگی ریخته شدن موی آن ها بر روی مبل ، فرش و حتی لباس ها می باشد که به سادگی نمیتوان موی چسبیده شده به آنها را جمع کرد...

    قيمت : 259000 تومان
  • ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 79000 تومان
  • کفش دخترانه نایک طرح Bee مناسب خانم‌هایی است که مشکل پسند هستند. امروزه گرایش به کفش‌های اسپرت و راحتی بیش از پیش شده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • کوله مینی چند کاره محصولی میباشد که از آن میتوانید به عنوان کیف هندزفری, شارژر, کارت بانکی, پول و... استفاده کنید. کوله مینی چند کاره امکان استفاده به عنوان جاکلیدی و قابلیت اتصال به انواع کیف و کوله پشتی را به شما میدهد.

    قيمت : 39000 تومان
  • اگر به دنبال ظرف و گالن مناسب برای کمپینگ و سفر هستید، گالن تاشو حاضر یک گزینه عالی است.این گالن دارای خصوصیات منحصر به فردی است که آن را به یک وسیله عالی و ضروری برای سفر تبدیل کرده است.

    قيمت : 189000 تومان