لیوان دوجداره طرح اسکلت
  • لیوان دوجداره طرح اسکلت

    جلوه ای خاص و بسیار خلاقانه

    جذاب ترین و اسپرت ترین لیوان



    قیمت : 17000 تومان



    محصول خاص امروز جدیدترین و شیک ترین لیوان دو جداره که تاکنون دیده اید، با طرح اسکلت می باشد که سرو نوشیدنی ها در این لیوان دوجداره نما و جلوه ای خاص و بسیار جالب دارد. لیوان دو جداره طرح اسکلت از جنس شیشه است با طرحی مانند یک لیوان برعکس که قطعا طراحی خلاقانه این لیوان شما را شگفت زده می کند. طرحی شگفت انگیز از یک لیوان که با ریختن نوشیدنی های رنگی در آن و نمایان شدن اسکلت داخل لیوان جذابیت لیوان را چندین برابر می کند. طراحی خلاقانه لیوان دو جداره همه را متعجب کرده و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. جذاب ترین و اسپرت ترین لیوانی که تا کنون دیده اید.


    قیمت : 17000 تومان



    ویژگی های لیوان دوجداره طرح اسکلت:
    - نام: لیوان دوجداره طرح اسکلت
    - نوع: دوجداره
    - طرح: اسکلت
    - جنس: شیشه
    - ویژگی: یک لیوان برعکس
    - گارانتی: 72 ساعت گارانتی تست فیزیکی



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
    قیمت : 17000 تومان


    این متر خیاطی دارای یک ضامن و قفل می باشد. در هنگامی که ضامن را در جایگاه تعبیه شده قرار دهید، متر یک حلقه را تشکیل می دهد که می توان با فشردن دکمه قفل نوار متر را خلاص کنید تا کامل قسمت مورد اندازه گیری را احاطه کند بدون اینکه نیاز باشد از کسی کمک بگیرید. 

    قيمت : 109000 تومان
  • پکیج تقسیم کننده کشو Drawer Dividers دارای 6 خشاب می باشد که شما می توانید با توجه به نیاز خود آن ها را متصل و کشو خود را تقسیم کنید. این خشاب ها  قابل شستشو می باشند.

    قيمت : 35000 تومان
  • برند هاردن در این مورد نیز اره‌های مختلف با ابعاد و فرم دسته‌ی متفاوت طراحی، تولید و روانه‌ی بازار کرده که یکی از آن‌ها اره‌ی تاشوی 18 سانتی متری مدل 302 است. .

    قيمت : 239000 تومان
  • امروزه ماگهای دو جداره در طرح ها و سایزهای مختلف به وفور یافت می شوند.‌این ماگها چه در منزل یا محیط کار و چه به هنگام سفر به کار می آیند.‌ ماگ سفری مدل Enjoy The Coffee دیواره ای دو جداره دارد که از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده و برای نگهداری طولانی مدت دمای نوشیدنی های گرم و سرد قابل استفاده است.‌درپوش این ماگ به صورت پیچی بسته می شود و از ریزش و نشت مایعات کاملا جلوگیری بعمل می آورد.

    قيمت : 279000 تومان
  • آویز زیور آلات طرح گوزن یک وسیله بسیار کاربردی برای آویز کردن جواهرات یا دیگر لوازم است که علاوه بر کاربردش به عنوان وسایل دکوراتیو منزل نیز می توانید از آن استفاده نمایید.

    قيمت : 39000 تومان