هولدر سیلیکونی لاک
  • هولدر سیلیکونی لاک

     ابتکاری نو برای استفاده آسان از لاک ناخن


    ارئه شده در رنگ های مختلف

    قابل استفاده برای انواع سایز شیشه های لاک


    قیمت : 12000 تومان



    همواره هنگام لاک زدن بایستی شیشه لاک را نگه دارید و تمام تمرکز خود را از ناخن های خود از دست می دهید. هولدر سیلیکونی لاک به شما کمک می کند تا تمام تمرکز خود را به طراحی و زدن لاک بر روی ناخن های خود بخشیده و از بابت نگه داشتن شیشه لاک هیچ نگرانی نداشته باشید. این محصول با جنس سیلیکون درجه یک عرضه شده است و برای انواع سایز شیشه های لاک قابل استفاده می باشد.


    قیمت : 12000 تومان



    ویژگی های هولدر سیلیکونی لاک:
    -
    جنس سیلیکونی درجه یک
    - ارئه شده در رنگ های مختلف
    - ابتکاری نو برای استفاده آسان از لاک ناخن
    - قابل استفاده برای انواع سایز شیشه های لاک



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 12000 تومان


    جاصابونی یا هولدر صابون و اسکاچ مدل آبشاری از محصولات کاربردی و مهم آشپزخانه و سرویس بهداشتی منزل می باشد. برای ارتقای سطح بهداشت محیط و کاربری ساده تر استفاده از هولدر صابون و هولدر اسکاچ پیشنهاد می گردد.

    قيمت : 59000 تومان
  • ظاهر متفاوت و خاص این ساعت به شکلی هست که برای هر تیپی مناسب هستش. البته برای تیپ های رسمی و مجلسی خیلی قشنگتر و زیباتره ...

    قيمت : 149000 تومان
  • دستبند طرفداران پرسپولیس ، این دستبند با طرح جدید بوده و فوق العاده شیک می باشد. اگر از طرفداران تیم محبوب پرسپولیس هستید این دستبند را از دست ندهید!

    قيمت : 20000 تومان
  • فشار دهنده های خمیردندان از پلاستیک عالی ABS ساخته شده اند. توزیع کننده خمیردندان برای لوله های پلاستیکی عرض کمتر از 6سانتی متر کار می کند ، می توان برای فشار دادن خمیر دندان ، رنگ روغن و غیره استفاده کرد 

    قيمت : 59000 تومان
  • موزن جدید میکروتاچ با نام میکروتاچ مکس با کارایی بسیار عالی تر نسبت به مدل قبلی خود در اواخر سال 2011 تولید و روانه ی بازار شد.

    قيمت : 179000 تومان