ست کیف و کفش ترنج
  • ست کیف و کفش ترنج

    کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا

    کفش در سایز های 37 تا 40  (با قابليت انتخاب سايز)

    کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم

    آمیخته ای از ظرافت و هنر ایرانی



    قیمت : 199000 تومان



    فرهنگ و تمدن هر کشوری نشان دهنده اصالت و قدمت آن است. امروزه مردم کشورهای غربی با چنگ و دندان پاسدار فرهنگ نه چندان قدمتدار خود هستند آنجا که ایران ما دارنده فرهنگی عمیق پر از نقش و نگار و خصوصیات اخلاقی ویژه است. این ست کیف و کفش علاوه بر جادار بودن کیف، و کفش فوق العاده راحت دارای نقش و نگاری است که برگرفته از فرهنگ ایرانی است. زیبایی این طرح نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا مورد پسند همگان است و زیبایی و جذابیت خاصی دارد که تحسین همگان را بر می انگیزد. کفش این ست در سایزبندی 37 الی 40 عرضه شده است که هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید سایز مورد نظر را انتخاب کنید.


    قیمت : 199000 تومان



    ویژگی های ست کیف و کفش ترنج:
    -
    کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم
    - کيف بسيار جادار و سبک
    - جنس کیف و کفش : ترکیبی (مخمل)
    - جنس زیره کفش : پیو دور دوزی شده
    - کفش در سایز های 37 تا 40  (با قابليت انتخاب سايز)



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 199000 تومان


    ست سوئیشرت و شلوار BMW دارای جنس نخ و پنبه کرک دار و رنگ آن مشکی می باشد که مدل سویشرت آستین بلند و شلوار تا مچ پا(کش دار) است.مزايای طرح BMW سبک و راحت, دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت ، شیک و سايزبندي آن فري سايز است و مناسب براي باشگاه ,خانه و مهمانی و … می باشد.

    قيمت : 349000 تومان
  • ساعتی که هم به عنوان ساعت و هم به عنوان دستبند طراحی شده است. با بندی چرم که به صورت خلاقانه و دورپیچ روی دست خودنمایی می کند و آویز سنگ فیروزه آن زیبایی آن را دو چندان می کند.

    قيمت : 45000 تومان
  • تابستان امسال هم ما زیبایی پوشش را به شما هدیه می کنیم. مانتو تابستانه طرح آرتمیس دوخته شده از بهترین پارچه شانتون است که پوششی مناسب برای فصل تابستان است. 

    قيمت : 149000 تومان
  • عینک های اسپای پلاس این روزها واقعا پر طرفدار شده است، مخصوصا بین افراد سرشناس. شما هم می توانید با داشتن این عینک ها همچون ستاره های سینما و موسیقی بدرخشید.

    قيمت : 129000 تومان
  • عینک Ray.Ban یکی از معروفترین و زیباترین عینک های روز دنیا می باشد. این عینک به صورت اورجینال (همراه با کیف و دستمال مخصوص) و شماره سریال معتبر با قیمتی استثنایی عرضه می شود …

    قيمت : 119000 تومان