گردنبند لاکچری طرح شانه و قیچی
  • گردنبند لاکچری طرح شانه و قیچی

    طراحی بی نظیر و فوق العاده شیک

    هماهنگی با انواع لباس اسپرت

    عرضه شده در رنگهای طلایی و مشکی



    قیمت : 29000 تومان



    این گردنبند در دو رنگ طلایی و مشکی عرضه شده است.

    در قسمت پیغام سبد خرید می توانید رنگ مورد نظر خود را ذکر کنید.


    این روزها اکسسوری های خلاقانه بسیار در میان جوانان پر طرفدار هستند. زیورآلات و اکسسوری تکراری جای خود را به طرح های بدیع و جدیدی داده اند که خلاقیت طراحی آنها متفاوت بوده و بنا به ذوق و سلیقه جوان امروزی است. یکی از این اکسسوری ها گردنبند لاکچری طرح شانه و قیچی است که فوق العاده در میان جوانان طرفدار پیدا کرده است. این گردنبند در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه شده است و دارای جنس استیل رنگ ثابت است.


    قیمت : 29000 تومان



    ویژگی های گردنبند لاکچری طرح شانه و قیچی:
    - جنس : استیل
    - رنگ ثابت و با دوام
    - فوق العاده شیک و هماهنگ با انواع لباس اسپرت
    - مورد توجه جوانان و دوستداران مد و استایل
    - ارائه در 2 رنگ طلایی و مشکی



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 29000 تومان


    ماشین اصلاح مو GODFREY مدل Profession که طراحی جمع و جوری داره، برای اصلاح موی سر و بدن و صورت مناسبه و قابلیت خط زن داره.

    قيمت : 359000 تومان
  • این چراغ خواب جذاب و زیبا توسط دوشاخه متصل به آن داخل پریز قرار میگیرد و به محض تاریک شدن محیط با توجه به سنسور حساس به نور داخل چراغ به صورت خودکار روشن میشود و نوری بسیار ملایم و جذاب به محیط پیرامون خود القا می کند

    قيمت : 79000 تومان
  • اووشیو با معرفی سیستم اصلاح خود برای زنان و مردان، به ویژه نسل جوان 16 تا 34 سالی که بدنبال تجربه اصلاح کاملا متفاوتی هستند، تحولی شگرف ایجاد کرده است.

    قيمت : 69000 تومان
  • دستبند اسپرت دخترانه مگنتی این دستبند های شیک و مدرن به حساب می آید. این دستبند در دو رنگ خاکستری و قهوه ای عرضه شده است که مورد پسند جوانان قرار گرفته و کامل کننده استایل اسپرت شما می باشد.

    قيمت : 49000 تومان
  • برس حرارتی صاف کننده مو مدل FH-1168 صاف‌کردن موها را بسیار ساده می‌کند. این برس حرارتی با صفحات سرامیک تورمالین و حداکثر دمای 220 درجه برای صاف کردن موها ایدئال است. از دیگر مزیت‌های مدل FH-1168 می‌توان به سیستم خاموشی خودکار پس از 60 دقیقه، قابلیت تنظیم دما در شش دما اشاره کرد.

    قيمت : 349000 تومان