تی شرت مردانه ارتشی طرح Zipper
  • تی شرت مردانه ارتشی طرح Zipper

    دارای جنس پارچه نخی درجه یک


    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)

    شیک و مورد پسند جوانان



    قیمت : 32000 تومان



    امروزه جوانان و نوجوانان به دنبال طرح های جدید لباس هستند. طرح هایی که علاوه بر جذابیت راحتی و کارایی را نیز در بر داشته باشند. تی شرت مردانه ارتشی طرح Zipper با طرح بدیع و جنسی فوق العاده ارائه شده است که می تواند مناسب ترین انتخاب تی شرت فصل برای شما باشد. این محصول به صورت فری سایز (مناسب سایز لارج و ایکس لارج) عرضه شده است.


    قیمت : 32000 تومان



    ویژگی های تیشرت مردانه ارتشی طرح Zipper:
    -
    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
    - دارای جنس پارچه نخی درجه یک
    - قد تیشرت: 66 سانتیمتر
    - عرض سینه: 48 سانتیمتر
    - شیک و مورد پسند جوانان امروزی
    - رنگ بندی: ارتشی (Camouflage)



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 32000 تومان


    از مزیت های قابل ذکر این محصول میتوانیم با قابلیت اتصال به بلوتوث جهت همسان سازی با گوشی اشاره کنیم،ساعت هوشمند مدل T55و با وجود دارا بودن حسگر شتاب سنج،قابلیت رد تماس،تنظیم هشدار روزانه،ژیروسکوپ و شمارنده ضربان قلب،تعیین اهداف ورزشی و..جذابیت ساعت را بیشتر کرده است.

    قيمت : 399000 تومان
  • از مزیت های قابل ذکر این محصول میتوانیم با قابلیت اتصال به بلوتوث جهت همسان سازی با گوشی اشاره کنیم،ساعت هوشمند مدل T500و با وجود دارا بودن حسگر شتاب سنج،قابلیت رد تماس،تنظیم هشدار روزانه،ژیروسکوپ و شمارنده ضربان قلب،تعیین اهداف ورزشی و..جذابیت ساعت را بیشتر کرده است.

    قيمت : 399000 تومان
  • بند عینک مرواریدی دخترانه، ساخته شده از سنگ های متعدد با ترکیب رنگی چشم نواز علاوه بر کارایی ، چهره ی منحصر به فردی را به عینک شما می دهد.

    قيمت : 49000 تومان
  • در روز های سرد با دستانی گرم از گوشی یا تبلت لمسی خود لذت ببرید. دستکش سیلور تاچ مخصوص کار با گوشی ها و تبلت های لمسی. ارائه شده در چهار رنگ متفاوت برای اولین بار در ایران.

    قيمت : 49000 تومان
  • ست سوئیشرت و شلوار Mercedes-Benz دارای جنس نخ و پنبه و رنگ آن مشکی می باشد که مدل سویشرت آستین بلند است.مزايای طرح Mercedes-Benz سبک و راحت، دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت، شیک و سايزبندي آن فري سايز است.

    قيمت : 349000 تومان