تی شرت محرم طرح یا ابوالفضل العباس
  • تی شرت محرم طرح یا ابوالفضل العباس

    برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...


    فری سایز (مناسب لارج و ایکس لارج)

    طرح ویژه ارائه شده برای محرم امسال

    جنس پارچه ویسکوز درجه یک


    قیمت : 35000 تومان



    تی شرت محرم طرح یا ابوالفضل العباس، طرح ماه محرم امسال می باشد که با طراحی متفاوت از دیگر طراحی های موجود در بازار ارائه شده است. طراحی ظریف و خیره کننده آن که به صورت دایره ای است بسیار چشم نواز است و همچنین وسط طرح با کلمه زیبای (یا ابوالفضل العباس) مزین شده است. جنس این تی شرت از پارچه ویسکوز درجه یک است که به صورت فری سایز (مناسب لارج و ایکس لارج) ارائه شده است. امیدواریم این محصول مورد قبول و رضایت شما عزاداران حسینی قرار بگیرد..


    قیمت : 35000 تومان



    ویژگی های تی شرت محرم طرح یا ابوالفضل العباس:
    - طرح ویژه ارائه شده برای محرم امسال
    - فری سایز مناسب لارج و ایکس لارج
    - قد تی شرت: 67 سانتی متر
    - عرض سینه 48 سانتی متر
    - جنس: پارچه ویسکوز درجه یک



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 35000 تومان


    این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 239000 تومان
  • عینک آفتابی لاکچری BENI یکی از جذاب‌ترین مدلهای عینک های آفتابی هستند که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند...

    قيمت : 129000 تومان
  • ساعت های سری Ice Watch ساعت های مدرن و فوق العاده شیک است که به علت تنوع رنگی برای ست کردن با لباس ها بسیار مناسب است. این ساعت دارای 6 ماه گارانتی تعویض می باشد.

    قيمت : 89000 تومان
  • انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای پیاده روی، ورزش و دویدن بسیار مناسب است. رنگ بسیار زیبای آن شیکی و جذابیت را در انتخاب استایل شما میدهد...

    قيمت : 219000 تومان
  • کفش مردانه اکومنت (مشکی). این کفش های فوق العاده زیبا و مستحکم با طراحی شگفت انگیز و مناسب فصل هر آن چه را که از یک کفش ایده آل در ذهن دارید را برای شما بر آورده می سازند.

    قيمت : 199000 تومان