عروسک فانتزی یوبرو
  • عروسک فانتزی یوبرو

    شخصیت محبوب این روز های تلگرام!


    آنتی باکتریال و قابل شست و شو

    دارای جنس مخمل با کیفیت

    دارای گیره آویز


    قیمت : 19000 تومان



    امروزه عروسک کاراکتر های تلگرام و اینستاگرام از محبوب ترین اسباب بازی های میان کودکان و نوجوانان و جوانان هستند. یکی از شخصیت های پر طرفدار شخصیت یوبرو است که بسیار محبوب بوده و عروسک آن بسیار پر طرفدار شده است. این عروسک ها با کیفیت بالا و قابل شستو شو و ضد حساسیت بوده و گرفتن سلفی با آنها و استفاده از آن ها در داخل اتومبیل و یا حتی در داخل اتاق جذابیتی خاصی دارد. این محصول دارای گیره جهت آویز می باشد.


    قیمت : 19000 تومان



    ویژگی های عروسک فانتزی یوبرو:
    - انتی باکتریال
    - مخمل با کیفیت
    - قابل شست و شو
    - الیاف ویسکوز ضد حساسیت
    - دارای گیره آویز



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 19000 تومان


    مجسمه Clash طرح کینگ و کویین. این مجسمه ها بر گرفته از شخصیت های بازی جذاب و محبوب کلش - Clash of Clans در دو طرح کینگ و کویین هستند و شو و هیجان این بازی را به همراه دارند.

    قيمت : 59000 تومان
  • پکیج کادویی خرس و گل عطری طرح Romantic شامل یک عروسک خرس زیبا و دوست داشتنی و 7 گل صابونی عطری که بدلیل قرارگیری داخل جعبه همیشه عطر خاصی به محصول می بخشد.

    قيمت : 59000 تومان
  • چراغ LED تامبلرلایت مناسب جهت استفاده به عنوان چراغ خواب ، چراغ مطالعه و قابل حمل می باشد.این محصول دارای طراحی مناسب برای ایستادن چراغ در هر وضعیت بوده و دارای سه حالت نوردهی می باشد.

    قيمت : 119000 تومان
  • ساک ورزشی چرمی CAT با رنگ بندی: (مشکی، کرم، قهوه ای، آبی، سبز، بنفش، طوسی) ارائه شده است. جنس پارچه به کار رفته در طراحی این ساک از چرم صنعتی است و مقاومت و دوام آن را برای استفاده طولانی مدت بالا برده است ...

    قيمت : 139000 تومان
  • ست تیشرت و شلوار AIR JORDAN با شلوار با جنس: دورو  و جنس تی شرت: نخ و پنبه و رنگ آن مشکی و قرمز می باشد که مدل تی شرت آستین کوتاه و دارای چاپ بسیار شیک است.

    قيمت : 149000 تومان