ست تی شرت و شلوار تراکتور سازی
  • ست تی شرت و شلوار تراکتور سازی

    فوق العاده شیک و راحت


    فری سایز (مناسب برای سایز های لارج و ایکس لارج)

    چاپ ورقی طلایی درجه یک

    هدیه بی نظیر به طرفداران تراکتورسازی


    قیمت : 65000 تومان



    ست تی شرت و شلوار تراکتور سازی متشکل از شلوار فوق العاده راحت از جنس پارچه بیلسی ترک و تی شرت اسلیم فیت با جنس پنبه صد در صد خالص است که تناسب بی نظیری با هم داشته و زیبایی چشمگیری دارند. این ست چه در منزل و چه خارج از منزل و حتی در ورزشگاه و باشگاه مناسب ترین انتخاب شما خواهد بود. این محصول با کیفیت فوق العاده بالا به صورت فری سایز (مناسب لارج و ایکس لارج) عرضه شده است.


    قیمت : 65000 تومان



    ویژگی های ست تی شرت و شلوار تراکتور سازی:
    - فری سایز (مناسب L و XL)
    - چاپ ورقی طلایی درجه یک
    - جنس شلوار: بیلسی ترک
    - جنس تی شرت: پنبه صد در صد خالص
    - قد شلوار: 100سانتی متر
    - فاق شلوار:30 سانتی متر
    - قد تی شرت: 70سانتی متر



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 65000 تومان


    سوئیشرت بافت مردانه Oksen.این سوئیشرت ها با کیفیتی فوق العاده و بافتی چشمگیر مناسب فصل بوده و به صورت فری سایز برای افرادی با سایز لارج تا ایکس لارج ارائه شده اند.

    قيمت : 199000 تومان
  • شال زنانه Volan مشکی با طرح پلنگی یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال 2021) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است،زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و قهوه ای و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد.

    قيمت : 139000 تومان
  • ساک ورزشی چرمی CAT با رنگ بندی: (مشکی، کرم، قهوه ای، آبی، سبز، بنفش، طوسی) ارائه شده است. جنس پارچه به کار رفته در طراحی این ساک از چرم صنعتی است و مقاومت و دوام آن را برای استفاده طولانی مدت بالا برده است ...

    قيمت : 139000 تومان
  • این محصول مناسب برای استفاده روزانه و محیط‌ های اداری است. زیره آن پلاستیک(PU) فشرده مستحکم می‌باشد که مناسب برای استفاده در سطوح سخت و مقاوم در برابر سرما و گرماست.

    قيمت : 149000 تومان
  • تی شرت آستین بلند Rebel. این تی شرت های شیک و پر طرفدار با طرحی مدرن و رنگ مشکی با کیفیت و دوختی عالی عرضه شده اند و با داشتن آستین بلند متناسب با فصل هستند.

    قيمت : 199000 تومان