شلوار اسلش مردانه طرح Police
  • شلوار اسلش مردانه طرح Police

    فوق العاده شیک و راحت


    فری سایز (مناسب برای سایز های لارج تا ایکس لارج)

    طراحی ویژه و دارای لوگو Police در ناحیه ساق پا

    جنس دورس فوق العاده با کیفیت


    قیمت : 52000 تومان



    از شلواری های اسلش بسیار راحت و پر طرفدار این روز ها شلوار اسلش مردانه طرح Police است که دارای جنس دورس درجه یک و طراحی بی نظیر است که جلوه ای ویژه به تیپ و استایل شما می بخشد. این شلوار نه تنها در منزل، بلکه در گردش، باشگاه و خارج از منزل می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این محصول به صورت فری سایز بوده و کسانی که سایز آن ها لارج  تا ایکس لارج  می باشد می توانند از آن استفاده نمایند. جنس این شلوار پارچه دورس درجه یک می باشد.


    قیمت : 52000 تومان



    ویژگی های شلوار اسلش مردانه طرح Police:
    - فری سایز (مناسب سایزهای لارج تا ایکس لارج)
    - دارای کمر کشی
    - جنس: دورس درجه یک
    - قد شلوار: 103 سانتی متر
    - فاق شلوار: 25 سانتی متر



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 52000 تومان


    کفش ونس ساقدار گزینه ای بسیار مناسب برای فصل های سرد بوده که این نیم بوت انتخاب بسیاری از افراد برای فصول گرم نیز می باشد. این کفش با شلوارهای جین دمپافیت و حتی مام استایل دارای جذابیت خاص و منحصر به فرد خود می باشد.

    قيمت : 349000 تومان
  • کوله مینی چند کاره محصولی میباشد که از آن میتوانید به عنوان کیف هندزفری, شارژر, کارت بانکی, پول و... استفاده کنید. کوله مینی چند کاره امکان استفاده به عنوان جاکلیدی و قابلیت اتصال به انواع کیف و کوله پشتی را به شما میدهد.

    قيمت : 39000 تومان
  • این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و حتی می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 379000 تومان
  • کفش دخترانه نایک مدل هوراچی (خاکستری). این کفش فوق العاده شیک و مدرن با کفی شیاردار از طرح کفش نایک مدل هوراچی در سایز های 37 تا 40 عرضه شده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • یکی از مشکلات نگهداری حیوانات خانگی ریخته شدن موی آن ها بر روی مبل ، فرش و حتی لباس ها می باشد که به سادگی نمیتوان موی چسبیده شده به آنها را جمع کرد...

    قيمت : 259000 تومان