تی شرت یقه ایستاده Force
  • تی شرت یقه ایستاده Force

    طراحی و کیفیت بی نظیر


    فری سایز (مناسب برای سایز های L تا XL)

    دارای آستین بلند و مدل شصتی

    جنس پنبه درجه یک و بسیار راحت


    قیمت : 39000 تومان



    اگر به دنبال تی شرتی راحت و مناسب فصل هستید که به ویژه مناسب ورزشکاران باشد و اندام شما را به بهترین شکل نمایان سازد و در عین حال دارای طرحی ویژه و مد روز باشد به شما تی شرت یقه ایستاده Force را معرفی می کنیم. طرح ویژه این تی شرت نمایی خاص داشته و متمایز کننده تیپ و استایل شما خواهد بود. این محصول به صورت فری سایز عرضه شده است و برای افرادی که دارای سایز L و XL هستند مناسب است. یقه این تی شرت به صورت ایستاده بوده و دارای آستین های بلند مدل شصتی است که ویژگی منحصر به فرد آن است.


    قیمت : 39000 تومان



    ویژگی های تی شرت یقه ایستاده Force :
    - فری سایز (مناسب سایزهای L تا XL)
    - دارای یقه ایستاده
    - دارای آستین های بلند
    - جنس: پنبه و نخ
    - قد تی شرت: 70 سانتی متر
    - عرض سینه: 50 سانتی متر



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 39000 تومان


    سوئیشرت بافت مردانه Oksen.این سوئیشرت ها با کیفیتی فوق العاده و بافتی چشمگیر مناسب فصل بوده و به صورت فری سایز برای افرادی با سایز لارج تا ایکس لارج ارائه شده اند.

    قيمت : 199000 تومان
  • ست کیف و کفش تایپو. اگر به دنبال ست کیف و کفش زیبا، سبک و راحتی هستید که توجه همگان را به خود جلب کند این ست مناسب ترین انتخاب خواهد بود.

    قيمت : 269000 تومان
  • این مدل با ظاهری زیبا و رنگبندی جذاب مناسب برای پیاده روی های طولانی و استفاده در باشگاه ورزشی و همچنین فعالیتهای عادی روزانه می باشد.

    قيمت : 209000 تومان
  • بدون شک استفاده از عینکهای با کیفیت علاوه بر اینکه از چشمان شما محافظت می کند باعث زیبایی تحسین برانگیز چهره شما نیز خواهد شد.

    قيمت : 59000 تومان
  • جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه Maserati کفش اسپرتو بسیار لاکچری است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید.

    قيمت : 249000 تومان