تی شرت یقه ایستاده Alexander
  • تی شرت یقه ایستاده Alexander

    طراحی خاص و کیفیت ممتاز


    فری سایز (مناسب برای سایز های L تا XL)

     آستین بلند و یقه ایستاده

    جنس پنبه و بسیار راحت


    قیمت : 39000 تومان



    اگر به دنبال تی شرتی هستید که دارای آستین بلند و یقه ایستاده باشد تا مطابق با فصل از آن لذت ببرید به شما تی شرت یقه ایستاده Alexander را پیشنهاد می نماییم. این تی شرت ها با کیفیت فوق العاده، مناسب فصل عرضه شده اند و با طراحی ویژه و خاص خود مطابق سلیقه جوانان شیک پوش و مشکل پسند هستند. این محصول به صورت فری سایز (مناسب سایز لارح و ایکس لارج) عرضه شده است.


    قیمت : 39000 تومان



    ویژگی های تی شرت یقه ایستاده Alexander :
    - فری سایز (مناسب سایزهای L تا XL)
    - دارای یقه ایستاده
    - دارای آستین های بلند
    - جنس: پنبه و نخ
    - قد تی شرت: 70 سانتی متر



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 39000 تومان


    ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعتهای مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 119000 تومان
  • جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه Skechers کفشی است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید.

    قيمت : 199000 تومان
  • کفش ساقدار مردانه Brown ecco یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های کالکشن سال بوده که این مدل از کفش به خاطر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای روزمره ، رسمی و اسپرت بسیار مناسب است.

    قيمت : 279000 تومان
  • این محصول دارای کلاه بوده که کلاه به هودی متصل است و همچنین جلوی هودی جیب کانگرویی تعبیه شده است. سبک و راحت, دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت ، شیک و سايزبندي آن فري سايز است و مناسب براي باشگاه ,خانه و مهمانی و … می باشد. وزن و اندازه آن بسیار سبک و خوب بوده که باعث راحتی مصرف کننده می باشد.

    قيمت : 369000 تومان
  • ساعت مچی دخترانه GUCCI مدل Minimals جديدترين محصول كمپاني محبوب GUCCI مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد.

    قيمت : 89000 تومان