سوئیشرت بافت مردانه Oksen
  • سوئیشرت بافت مردانه Oksen

    بافت شکیل و مناسب فصل


    فری سایز (مناسب برای سایز های لارج تا ایکس لارج)

    استفاده از الیاف درجه یک

    انتخاب مشکل پسندان


    قیمت : 199000 تومان



    با خنک تر شدن هوا آنچه جوانان به دنبال آن هستند لباس هایی است که علاوه بر شیکی و ظاهر فوق العاده پوشش گرمی نیز داشته باشند. سوئیشرت بافت مردانه Oksen با کیفیتی بالا و طرحی بی نظیر و فوق العاده شیک همان چیزیست که هر آقای مشکل پسند چه برای محل کار و چه برای بیرون و تفریح آن را انتخاب می نماید. ای سوئیشرت ها به رنگ مشکی و به صورت فری سایز ارائه شده اند که برای افراد از سایز لارج تا ایکس لارج مناسب می باشند.


    قیمت : 199000 تومان



    ویژگی های سوئیشرت بافت مردانه Oksen :
    - جنس: بافت (استفاده از الیاف درجه یک)
    - رنگ بندی: مشکی
    - فری سایز (مناسب سایزهای لارج و ایکس لارج)
    - دور آستین و انتها: کش بافت
    - قد بافت: 64 سانتی متر
    - عرض شانه: 43 سانتی متر



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 199000 تومان


    ست سوئیشرت و شلوار BMW دارای جنس نخ و پنبه کرک دار و رنگ آن مشکی می باشد که مدل سویشرت آستین بلند و شلوار تا مچ پا(کش دار) است.مزايای طرح BMW سبک و راحت, دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت ، شیک و سايزبندي آن فري سايز است و مناسب براي باشگاه ,خانه و مهمانی و … می باشد.

    قيمت : 349000 تومان
  • انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای پیاده روی، ورزش و دویدن بسیار مناسب است. رنگ بسیار زیبای آن شیکی و جذابیت را در انتخاب استایل شما میدهد...

    قيمت : 219000 تومان
  • ساعت LED طرح اپل واچ. طراحی این ساعت کاملا مطابق و برگرفته شده از ساعت Apple Watch است و در رنگ قاب طلایی، نقره ای،آبی، مسی و بند مشکی ارئه گردیده است.

    قيمت : 99000 تومان
  • از جمله شیک ترین تی شرت هایی که به تازگی به بازار عرضه شده، تی شرت مردانه The End را می توان نام برد. این تی شرت با انواع لباس ست شده و هماهنگی خاصی دارد.

    قيمت : 199000 تومان
  • عینک Ray.Ban یکی از معروفترین و زیباترین عینک های روز دنیا می باشد. این عینک به صورت اورجینال (همراه با کیف و دستمال مخصوص) و شماره سریال معتبر با قیمتی استثنایی عرضه می شود …

    قيمت : 119000 تومان