بافت مردانه مازراتی
  • بافت مردانه مازراتی

    بسيار شيک و راحت


    بافت برجسته چهارخانه ریز

    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)

    جنس کشباف درجه یک


    قیمت : 39000 تومان



    از جمله شیک ترین لباس های متناسب با فصل بافت مردانه مازراتی می باشد که به رنگ مشکی و با کشباف درجه یک عرضه شده است. کشباف این محصول به صورت چهار خانه های برجسته فوق العاده شیک می باشد که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. این محصول به صورت فری سایز مناسب برای افراد لارج و ایکس لارج عرضه شده است.


    قیمت : 39000 تومان



    ویژگی های بافت مردانه مازراتی:
    - بسيار شيک و راحت
    - جنس: کشباف درجه يک
    - سايزبندی : فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
    - قد بافت: 70 سانتی متر
    - شانه تا شانه: 40 سانتی متر
    - طول آستين: 60 سانتی متر



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 39000 تومان


    عینک Ray.Ban یکی از معروفترین و زیباترین عینک های روز دنیا می باشد. این عینک به صورت اورجینال (همراه با کیف و دستمال مخصوص) و شماره سریال معتبر با قیمتی استثنایی عرضه می شود …

    قيمت : 119000 تومان
  • ساعت اسپرت طرح رولکس مارک Walar یک ساعت فوق العاده شیک و با کیفیت می باشد که به تازگی به بازار عرضه شده است و طرفداران بی شماری را در این مدت کوتاه به دست آورده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • کفش کالج مردانه BROWN FOX جنس رویه چرم صعنتی درجه یک بوده و در رنگ قهوه ای موجود می‌باشد. بسیار سبک می باشد و در کنار شلوار‌های جین به زیبا‌تر شدن استایل کمک می‌نمایید.

    قيمت : 199000 تومان
  • ست ساعت مچی Zara مدل Boulder بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد برای یک زوج باشد. ست ساعت مچی Zara مدل Boulder با کیفیتی فوق العاده و قیمتی مناسب ارائه شده که در نوع خود طرفداران زیادی پیدا کرده است.

    قيمت : 179000 تومان
  • ست سوئیشرت و شلوار Mercedes-Benz دارای جنس نخ و پنبه و رنگ آن مشکی می باشد که مدل سویشرت آستین بلند است.مزايای طرح Mercedes-Benz سبک و راحت، دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت، شیک و سايزبندي آن فري سايز است.

    قيمت : 349000 تومان