سوئیشرت مردانه طرح Tiler
  • سوئیشرت مردانه طرح Tiler

    طراحی شیک و استثنایی

    سايزبندی : فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)

    جنس دورس دو نخ کرک دار


    قیمت : 49000 تومان



    سوئیشرت مردانه Tiler سوئیشرتی ساده و با کیفیت است که فوق العاده شیک بوده و استفاده بسیاری دارد. این سوئیشرت با جنس درجه یک دورس دو نخ ارائه شده است و بسیار نرم و راحت است. طرح چهار خانه آستین های این سوئیشرت جلوه زیبایی به محصول داده است. این سوئیشرت فری سایز بوده و برای افرادی که سایز لارج و ایکس لارج دارند مناسب است.


    قیمت : 49000 تومان



    ویژگی های سوئیشرت مردانه طرح Tiler:
    - طراحی ساده و شیک
    - فری سایز (مناسب سایز لارج تا ایکس لارج)
    - بسیار نرم و راحت
    - جنس: دورس سه نخ کرک دار
    - طول آستین: 66 سانتی متر
    - شانه تا شانه 46 سانتی متر
    - ارتفاع 64 سانتی متر
    - طرح چهار خانه بر روی آستین ها



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 49000 تومان


    شال زنانه Volan مشکی با طرح پلنگی یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال 2021) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است،زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و قهوه ای و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد.

    قيمت : 139000 تومان
  • تی شرت سه بعدی Blocks به گونه ای است که نمایی کاملا سه بعدی داشته و طراحی آن هر کسی را شگفت زده کرده و توجه همگان را به خود جلب می کند و بسیار مورد پسند جوانان علاقمند به مد است‏.‏

    قيمت : 99000 تومان
  • این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 259000 تومان
  • پکیج 3 عددی نظم دهنده تاشو کفش محصولی با طراحی نوین و در عین حال بسیار کاربردی جهت استفاده در منزل است. این نظم دهنده از جنس پلاستیک مقاوم و تا حدی منعطف تولید شده و دارای دو طبقه متصل به هم می باشد.

    قيمت : 79000 تومان
  • کفش نایک مدل Prest. این کفش فوق العاده یونیک و خاص در رنگ سرمه ای تیره ارایه شده و از کیفیتی بالا برخوردار است. این کفش در سایز های 41 تا 44 عرضه شده است.

    قيمت : 249000 تومان