دستبند چرم و استیل Viva
  • دستبند چرم و استیل Viva

    طرح فوق العاده جدید و شیک

    قابلیت ست با انواع ساعت و لباس

    قابلیت سایز برای مچ های مختلف


    قیمت : 49000 تومان



    این دستبند در رنگ های استیل مشکی، مسی و طلایی عرضه شده است.

    در قسمت پیغام سبد خرید می توانید رنگ مورد نظر خود را ذکر کنید.

    امروزه دستبند های چرم بسیار مورد توجه جوانان بوده و در کنار ساعت کامل کننده استایل افراد می باشد. دستبند چرم و استیل Viva دستبندی است  که به تنهایی و یا در کنار ساعت استایل ویژه ای به شما هدیه می دهد و شما را در میان دوستان خود خاص و متمایز می سازد. این دستبند در سه  رنگ استیل طلایی، مسی و مشکی ارائه شده است تا سلیقه شما مشتری گرامی را از هر جهت تامین کرده و مطابق با استایل خود رنگ مورد نظر را انتخاب نمایید. این دستبند قابلیت سایز برای انواع مچ دست را دارا می باشد.


    قیمت : 49000 تومان



    ویژگی های دستبند چرم و استیل Viva:
    - طرح فوق العاده جدید و شیک
    - قابلیت سایز برای انواع مچ ها
    - ارائه شده در سه رنگ استیل مشکی، مسی و طلایی
    - جلوه بخش ساعت و هماهنگی با انواع لباس و استایل



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 49000 تومان


    با هات بانز می توانید ده ها مدل مو را برای خود در کوتاه ترین مدت ایجاد کنید که شما را جذابتر و شادابتر نشان دهد. با هر نوع و اندازه مو میتوانید به مدل دلخواه خود در آیید. محصولي ويژه برای مشکل پسندان.

    قيمت : 19000 تومان
  • ماه محرم، ماه عزاداری برای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله علیه السلام فرارسید. این ماه حال و هوای خاصی دارد و هر کسی به نوعی یک نشانه از این ماه را برای خود مهیا می کند. بعضی پیراهن سیاه و بعضی دستبند مشکی و بعضی راه های دیگر تا یاد امام حسین ع را زنده نگه دارد. گردنبند سنگی پلاک یاحسین به نوشته زیبای یا حسین علیه السلام مزین است.

    قيمت : 39000 تومان
  • این ساعت مـخصوص شنـا کردن در عـمق ساخته شده است. ساعت مخصوص شنا برای اولین با در ایران سبک ترین ساعت شناخته شده در دنیا شنا گران این ساعت متفاوت را از دست ندهند.

    قيمت : 59000 تومان
  • گردنبند LED هفت رنگ، طرح برگزیده سال 2012. دارای LED هفت رنگ که به صورت تصادفی و متوالی رنگ ها تغییر میکنند. امکان استفاده هم به عنوان جا کلیدی و هم به عنوان گردنبند...

    قيمت : 19000 تومان
  • هیچ چیزی به اندازه زیورآلات به زیباتر شدن و جذابیت های زنانه کمک نمی کند. به طور کلی این زیورآلات زنانه هستند که ظاهری فاخر و خیره کننده برای خانم ها می سازند.

    قيمت : 99000 تومان