گیرنده دیجیتال موبایل WiFi
  • گیرنده دیجیتال موبایل WiFi

    دریافت شبکه های دیجیتال به صورت بی سیم در موبایل اندروید یا ایفون

    قابلیت ذخیره برنامه های درحال پخش در گوشی یا تبلت

    قابل حمل و استفاده در حال حرکت

    گیرندگی بدون نیاز به اینترنت

    سایز کوچک و وزن سبک



    قیمت : 269000 تومان



    این دستگاه قابلیت دریافت کانالهای تلویزیون دیجیتال و ارسال آن به صورت بی سیم (WiFi) به بر روی انواع تلفن همراه و تبلت (به صورت همزمان بر روی یک دستگاه) را داراست. با استفاده از انواع تبلت ها و گوشی های هوشمند که قابلیت پشتیبانی از سیستم عاملهای ios و Android را دارند شما میتوانید با اتصال از طریق بی سیم (WiFi) به این دستگاه کانال های تلویزیون دیجیتال را مشاهده نمایید. امکان ضبط برنامه ها و سبک و قابل حمل بودن محصول از ویژگی های این گیرنده می باشد.


    قیمت :
    269000 تومان


    امکانات و ویژگی های گیرنده دیجیتال WiFi:
    - قابلیت ذخیره برنامه های درحال پخش در گوشی یا تبلت
    -
    سایز کوچک و وزن سبک
    -
    قابل حمل و استفاده در حال حرکت
    -
    گیرندگی بدون نیاز به اینترنت
    - دریافت کانال های دیجیتال به صورت وای فای
    - امکان استفاده بر روی موبایل و تبلت های اندروید و آیفون (ios)



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 269000 تومان


    خداوند چشم انسان را بسیار ظریف، ولی با دقت محدود آفریده است؛ به همین علت گاهی اوقات لازم است از یک وسیله جانبی برای بهتر دیدن کمک بگیریم ...

    قيمت : 79000 تومان
  • اسپنیری جذاب و سرگرم کننده، اتصال گوشی به فرمان ماشین، قابلیت چرخش 360 درجه‌ یا اسپین، نگهدارنده کاملا باثبات و ایمن، سازگار با انواع گوشی‌ها، مناسب برای فرمان خودرو

    قيمت : 59000 تومان
  • هندزفری بلوتوث Arched به شکل مستطیل طراحی شده است و بدنه‌ای از جنس پلاستیک دارد. روی این محصول خطوطی نقش بسته‌اند تا ظاهری ساده و خسته‌کننده نداشته باشد. این هندزفری ابعاد 4.3 × 1.4 سانتی‌متری دارد که برای یک هندزفری ایده ال محسوب می‌شود.

    قيمت : 129000 تومان
  • این مینی کولر قابل حمل بوده دارای وزن کم، سبک و قابل جا به جایی بوده که شما در هر مکانی با استفاده از برق، باطری، یا حتی شارژر پاوربانک، میتوانید آن را روشن نموده و از آن استفاده نمایید.

    قيمت : 349000 تومان
  • هدفون های بلوتوثی از محبوب ترین لوازم جانبی هستند که مورد استقبال کاربران قرار گرفته اند. چرا که این دستگاه های دوست داشتنی نظیر هندزفری های با سیم دست و پاگیر نبوده و کاربران را در طول روز اذیت نخواهند کرد.

    قيمت : 379000 تومان