ست تی شرت و شلوار یوونتوس
  • ست تی شرت و شلوار یوونتوس

    مناسب هواداران تیم محبوب یوونتوس

    طراحی با کیفیت و پرطرفدار

    فری سایز (مناسب برای سایز های لارج و ایکس لارج)


    قیمت : 79000 تومان



    ست تی شرت و شلوار یوونتوس یک محصول با کیفیت با دوخت و طراحی حرفه ای که با قیمتی مناسب عرضه میگردد. جنس تی شرت این ست (فلامنت) درجه یک و شلوار (مگلون) می باشد که کیفیت بسیار بالایی دارد و لوگوی آدیداس و تیم یوونتوس بر روی آن حک شده است. ست تی شرت و شلوار یوونتوس یک انتخاب شایسته برای جوانان و نوجوانان علاقه مند به تیم فوتبال محبوب یوونتوس ایتالیا می باشد. این ست لباس ورزشی بسیار مناسب استفاده در دورهمی‌های دوستانه و خودمانی و منزل و حتی در باشگاه است.


    قیمت : 79000 تومان



    ویژگی های ست تی شرت و شلوار یوونتوس :
    - فری سایز (مناسب لارج و ایکس لارج)
    - قد تی شرت: 73 سانتی متر
    - عرض شانه: 47 سانتی متر
    - قد شلوار: 98 سانتی متر
    - تی شـرت آسـتین بـلند
    - جنس تی شرت: فلامت
    - جنس شلوار: مگلون
    - دارای کمر کشی
    - پارچه زیپ دار



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 79000 تومان


    شلوار اسلش یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها برای استفاده هم در بیرون از منزل و هم در خانه می باشد. این محصول دارای جنس بنگال است.   

    قيمت : 149000 تومان
  • معرفی اجمالی ساعت مچی Chanel مدل Rotation جنس بند ساعت مچی چنل از فلز قابل انعطاف ودر رنگ های متنوع است . قفل ساعت مچی زنانه به صورت آهنربایی می باشد. صفحه دارای نگین ها درخشان است . از ویژگی های منحصر به فرد این ساعت مچی این است که صفحه ساعت با جا به جایی ، حرکت می کند.

    قيمت : 99000 تومان
  • شرکت Lacoste، یکی از تولیدکنندگان ساعت‌های مچی با طرح‌های خاص و زیبا است. ساعت های ساخت این شرکت ساعت‌هایی دارای طرحی اسپرت و کلاسیک هستند. ساعت مچی Lacoste مدل Papillon جديدترين محصول كمپاني محبوب لاگوست مي باشد.

    قيمت : 99000 تومان
  • شیشه صفحه ساعت از شیشه رفلکس ساخته شده که جذابیت ساعت را چند برابر کرده ،بند به کار رفته در تولید این ساعت از چرمِ مصنوعیِ با دوام است و زیبایی خاصی دارد.

    قيمت : 179000 تومان
  • عینک آفتابی Bermuda  معروف ترین مدل هست که فوق العاده مورد پسند سلایق مختلف هست. از مهمترین حسن این مدل میتوان به مقاوم بودن آن اشاره کرد.کاملا ضد حساسیت می باشند و برای افرادی که به فلز حساسیت دارند و نمی توانند فریم عینک فلزی استفاده کنند بسیار مناسب می باشد.  

    قيمت : 119000 تومان