دستگاه لاک خشک کن
  • دستگاه لاک خشک کن

    دیگر لازم نیست نگران خراب شدن لاک هایتان باشید

    مناسب برای خشک کردن انواع لاک و طراحی ناخن

    روشن شدن با فشار کف دست


    قیمت : 59000 تومان



    حتما شما هم همیشه بعد از لاک زدن مجبور می شوید وقت زیادی را برای خشک شدن آن صرف کنید و اکثر مواقع پیش آمده تا مجبور به انجام دادن کاری در همان لحظه می شوید و باعث خراب شدن لاک هایتان می شود. لاک خشک کن آنجل Nail Dryer کارایی عالی برای خشک کردن لاک و طراحی روی ناخن دارد و برای ناخن های دست و پا می توانید از آن استفاده کنید. ویژگی بعدی داشتن کلید لمسی برای کارایی سریع و آسان این مدل می باشد که با تماس کف دست و فشار دادن کف دستگاه به صورت اتوماتیک روشن خواهد شد.


    قیمت : 59000 تومان



    ویژگی های دستگاه لاک خشک کن :
    - مناسب برای خشک کردن انواع لاک و طراحی ناخن
    - روشن شدن با فشار کف دست
    - مناسب ناخن ‌های دست و پا
    - جنس بدنه: پلاستیک PVC
    - خشک کردن به وسیله باد
    - کارکرد با 2 باتری قلـمی
    - صرفه جویی در زمان
    - سبک و حمل آسان
    - خشک کن سریع



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 59000 تومان


    اووشیو با معرفی سیستم اصلاح خود برای زنان و مردان، به ویژه نسل جوان 16 تا 34 سالی که بدنبال تجربه اصلاح کاملا متفاوتی هستند، تحولی شگرف ایجاد کرده است.

    قيمت : 69000 تومان
  • جاصابونی یا هولدر صابون و اسکاچ مدل آبشاری از محصولات کاربردی و مهم آشپزخانه و سرویس بهداشتی منزل می باشد. برای ارتقای سطح بهداشت محیط و کاربری ساده تر استفاده از هولدر صابون و هولدر اسکاچ پیشنهاد می گردد.

    قيمت : 59000 تومان
  • لیف سیلیکونی مخزن دار لیف حمام جدید جایگزین مناسب لیف های سنتی ونخی با کارایی بسیار عالی وجنس سیلیکونی نرم و بادوام

    قيمت : 89000 تومان
  • دستبند طرفداران استقلال ، این دستبند با طرح جدید بوده و فوق العاده شیک می باشد. اگر از طرفداران تیم محبوب استقلال هستید این دستبند را از دست ندهید!

    قيمت : 20000 تومان
  • رایحه این ادکلن، جریان های درخشان آب که از فراز کوه های برف گرفته آلپ در سوئیس به پائین حرکت می کنند را به یاد انسان می آورد. سیلور ماونتن واتر، اکسیری نیروبخش از قدرت و پاکی است.

    قيمت : 249000 تومان