چراغ قوه خورشیدی Xuan
  • چراغ قوه خورشیدی Xuan

    شارژ بوسیله نور خورشید و برق خانگی

    دارای کلید 2 حالته کم نور و پرنور


    فوق العاده کم مصرف


    قیمت : 99000 تومان



    چراغ قوه دستی خورشیدی Xuan همراه خوبی برای سفر به طبیعت، کوه‌نوردی و پیاده‌روی در هنگام شب هستند. گاهی ما به مکانی سفر می‌کنیم که نور کافی در آن وجود ندارد؛ در این صورت، داشتن یک لامپ LED بسیار ضروری به نظر می‌رسد. چراغ قوه دستی خورشیدی Xuan ابعاد و وزن مناسبی دارد و می‌توان به‌آسانی آن را حمل کرد و در محیط‌های تاریک قدم گذاشت. چراغ قوه دستی خورشیدی Xuan انتخابی خوب و باکیفیت برای داشتن سفری خوش است که می‌توانید از آن برای روشن‌کردن چادر، اتومبیل یا هر محیط تاریک دیگری استفاده کنید. این وسیله را می توانید با استفاده از انرژی خورشید یا برق خانگی شارژ نمایید.


    قیمت : 99000 تومان



    ویژگی های چراغ قوه دستی خورشیدی Xuan :
    - کارکرد حدود 6 الی 10 ساعت روشنایـی
    - شارژ بوسیله نور خورشید و برق خانـگی
    - دارای ابعاد و وزن مناسب و حمل آسان
    - چراغ شارژی با ظاهری کلاسیک و زیبا
    - مناسب برای استفاده روزمره و سفر
    - دارای کلید 2 حالته کم نور و پرنور
    - دارای پنل شارژی خورشیدی
    - شارژ از طریق برق 220 ولت
    - برد نور موثر بیش از 150 متر
    - نوردهی بسیار قدرتمند
    - جنس : بدنه پلاستیکی
    - فوق العاده کم مصرف




    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 99000 تومان


    برای افرادی که خودرو شخصی را برای سفر و کارهای روزانه خود انتخاب می کنند، علاوه بر حفظ نکات ایمنی و ظاهری، دقت در هوا و بوی داخل ماشین نیز بسیار حائز اهمیت است.

    قيمت : 89000 تومان
  • موقع کوهنوردی، سفر و... به همراه داشتن آب سرد یا گرم به شرط این که دمای انها تغییری نکند خیلی لازم به نظر میرسد.فلاسک دماسنج دار با طراحی هوشمندانه ای که دارد ,دارای سنسور دمای هوشمند برای اندازه گیری دما هست که به راحتی میتوانید با ضربه زدن روی صفحه LCD ان از داغ بودن یا سرد بودن محتوای فلاسک باخبر شوید.

    قيمت : 299000 تومان
  • این چراغ خواب جذاب و زیبا توسط دوشاخه متصل به آن داخل پریز قرار میگیرد و به محض تاریک شدن محیط با توجه به سنسور حساس به نور داخل چراغ به صورت خودکار روشن میشود و نوری بسیار ملایم و جذاب به محیط پیرامون خود القا می کند

    قيمت : 79000 تومان
  • کیف خرید جادویی  to roll up  محصول جدیدی می باشد که در حالت عادی به شکل یک توپی یا متر  بوده اما زمانی که بخواهید می توانید آن را باز کنید و به عنوان کیف خرید از آن استفاده نمایید. این کیف از جنس برزنت بوده و فوق العاده مقاوم و در عین حال شیک می باشد. از مزایای این کیف می توان به راحت بودن حمل آن و زیبایی بی وصف آن اشاره کرد.

    قيمت : 119000 تومان
  • کابل فست شارژ USB جمع شو 3in1 توان 3.0 آمپر طول 1 متر دارای هر سه پورت شارژ لایتنینگ (آِیفون)، میکرو یو اس بی (اندروید) و تایپ سی هست که شما برای شارژ هر دستگاهی که دارای یکی از این پورت ها می باشد، باید کابل مخصوص آن را متصل نمایید.

    قيمت : 149000 تومان