هندزفری ایرپاد بلوتوثی مدل M10
  • هندزفری ایرپاد بلوتوثی مدل M10

    طراحـی بی نظـیر و فوق الـعاده شیک

    قابل استفاده برای آقایان و خانم ها

    مناسب برای  مکالمه، گیمینگ، ورزش و کاربری روزانه

    دارای خروجی پاور بانک و نمایشگر LED


    قیمت : 389000 تومان


    هندزفری بلوتوثی مدل M10 محصولی است که می‌تواند با پخش موسیقی‌های مورد علاقه‌ی شما با کیفیتی رضایت‌بخش، لحظات خوشی را در هر مکان و زمان برایتان به ارمغان آورد. طراحی این محصول به گونه‌ای است که علاوه بر داشتن زیبایی و جذابیت، متناسب با ارگونومی گوش می‌باشد و هنگام استفاده‌ی طولانی مدت موجب ایجاد خستگی و احساس ناراحتی برای مصرف کنندگان نمی‌شود. طراحی اصولی هندزفری بلوتوثی مدل M10 سبب شده است تا هنگام انجام فعالت های مختلف بطور ناخواسته از گوش شما جدا نشود؛ بنابراین کاربر می‌تواند با خیالی آسوده از لذت کار با این هدفون بهره مند شوند. یکی از معایب هدست‌های بی‌سیم این است که کاربران به راحتی قادر به مشاهده‌ی میزان شارژ باقیمانده در باتری آنها نمی‌باشند اما شما با خرید هندزفری بلوتوثی مدل M10 شاهد این مشکل نخواهید بود؛ زیرا داخل کیس محافظ این محصول یک نشانگر LED در نظر گرفته شده است که در هر لحظه میزان انرژی باتری را به نمایش می‌گذارد تا کاربران بدون نگرانی از تمام شدن ناگهانی شارژ به فعالیت‌های خود بپردازند. پشتیبانی این محصول از بلوتوث نسخه‌ی 5.0 این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که تا شعاع 10 متری اتصالی قوی و پایدار را داشته باشند و با خیالی آسوده به امور خود رسیدگی کنند. طراحی واحد دینامیکی بزرگ، صدایی رضایت‌بخش را برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند از لذت شنیدن موزیک‌های دلخواه خود با کیفیتی بسیار خوب بهره‌مند شوند و یا مکالمه ای با کیفیتی را داشته باشند. در کنار باتری‌های بکار رفته در هدست‌ها یک عدد باتری قدرتمند دیگر نیز درون محفظه‌ی نگهداری آنها تعبیه شده است که امکانات جالبی را به کاربران ارائه می‌دهد. با توجه به خصوصیات ذکر شده می‌توان گفت که هندزفری بلوتوثی M10 برای اموری مانند مکالمه، فعالیت‌های ورزشی و کارهای روزمره بسیار مناسب است و عملکرد قابل قبولی را از خود نشان می‌دهد.
    هندزفری بلوتوثی مدل M10 از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است که هنگام استفاده حس بسیار خوشایندی را به شما القا می‌کند و می‌تواند نظر هر بیننده‌ای را متوجه‌ خود سازد. از ویژگی‌های هندزفری بلوتوثی مدل M10 می‌توان به باکس آن که از یک باتری قدرتمند مجزا و نشانگر LED آن برخوردار می باشد اشاره نمود که اطلاعاتی در مورد میزان شارژ باقیمانده در باتری را نشان می‌دهد. دکمه‌های تعبیه شده در پشت گوشی‌ها از نوع لمسی می‌باشند که علاوه بر ایجاد زیبایی بیشتر موجب می‌شود تا استفاده از این محصول امری راحت و ساده باشد و تنها با یک لمس ساده به تماس‌ها پاسخ دهید و یا آن‌ها را رد کنید و از امکانات دیگر این محصول بهره‌مند شوید. این محصول قابلیت اتصال به انواع موبایل های اندروید و آیفون را دارد.
     یکی از خصوصیات حائز اهمیت هندزفری بلوتوثی M10 باتری‌های تعبیه شده در آن می‌باشند که می‌توانند تا مدت زمان مناسبی انرژی این محصول را تأمین کنند. برای کارایی بیشتر و عملکرد بهتر این هندزفری علاوه بر باتری‌های موجود در گوشی‌ها، در محفظه‌ی آن نیز یک باتری قدرتمند 600 میلی‌آمپری در نظر گرفته شده است. باتری‌ موجود در هدفون‌ها می‌تواند در حالت مکالمه به مدت 3 ساعت و در حالت پخش موسیقی حدود 4 ساعت به طور مداوم انرژی آن‌ها را فراهم سازد و باتری کیس نیز قادر است تقریباً دو مرتبه هدست‌ها را کاملاً شارژ کند و آن‌ها را برای استفاده‌ی مجدد در اختیار شما قرار دهد.


    قیمت : 389000 تومان



    ویژگی های هندزفری ایرپاد بلوتوثی مدل M10:
    - شارژ شدن بصورت خودکار (با قراردادن در استند نشانگر قرمز میشود و با فول شارژ شدن خاموش)
    - نگهداری شارژ درحالت موسیقی 4 ساعت و مکالمه 3 ساعت
    - مناسب برای  مکالمه، گیمینگ، ورزش و کاربری روزانه
    - روشن / خاموش کردن ( فشار دادن به مدت 5 ثانیه )
    - نسخه بلوتوث 5.0 نوع اتصال بی سیم رابط بلوتوث
    - احضار siri (فشاردادن طولانی برای یک ثانیه)
    - اتصال به موبایل های اندروید و آیفون
    - پاسخ دادن و قطع کردن (1 ضربه)
    - رفتن به آهنگ بعدی (2 بار ضربه)
    - قابلیت شارژ گوشی (پاوربانک)
    - کاهش صدا (3بار فشار دادن)
    - دارای پورت خروجی USB
    - محدوده عملکرد 10 متر
    - مکث پخش (1ضربه)
    - دارای نمایشگر LED
    - نوع کابل microUSB



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 389000 تومان


    پخش موزیک بر روی موج FM رادیو با اتصال بلوتوثی به موبایل + شارژر فندکی خودرو + پخش موزیک از روی حافظه میکرو SD  + قابلیت کارکیت و پاسخگویی به تماس های وارده به موبایل...

    قيمت : 149000 تومان
  • با وصل کردن این لامپ به سرپیچ، هم رقص نور و بازی رنگی زیبا راه بیاندازید و هم با اتصال بلوتوث گوشی موبایل به این لامپ لذت پخش موزیک بصورت وایرلس و بیسیم را با بهترین کیفیت تجربه کنید.

    قيمت : 259000 تومان
  • کیف پول و موبایل Sosha. این کیف های فوق العاده کاربردی دارای جای پول، تعداد متعدد کارت عابر بانک و  گوشی موبایل هستند و به خوبی از گوشی موبایل شما محافظت می نمایند.

    قيمت : 59000 تومان
  • پایه نگهدارنده گوشی موبایل با بادکش های لاستیکی بسیار قوی قابلیت چسبندگی برروی هر سطحی از جمله داشبورد خودرو، شیشه جلویی اتومبیل، میز کار و غیره را خواهد داشت.

    قيمت : 119000 تومان
  • نگهدارنده گردنی چندکاره موبایل و تبلت، این بازوهای انعطاف پذیر با امکان تغییر حالت می توانند به شکلی تغییر حالت دهند که از پایه به عنوان نگهدارنده رو میزی گوشی و یا دستی استفاده کرد. در قسمت میانی این بازویی، فوم زخیم و نرمی وجود دارد1 که باعث می شود پایه از روی میز لیز نخورد یا باعث اذیت و ایجاد فشار در کمر و گردن نشود.

    قيمت : 99000 تومان