قلم تنظیم باد لاستیک خودرو
  • قلم تنظیم باد لاستیک خودرو

    تستر تنظیم باد خودرو مدل خودکاری

    مناسب برای خودروهای سبک، موتورسیکلت، دوچرخه

    قابلیت نمایش میزان باد به 3 واحد رایج


    قیمت : 99000 تومان


    درجه تنظیم باد لاستیک خودرو  مدل خودکاری محصولی نوین جهت اندازه‌گیری تنظیم باد لاستیک وسایل نقلیه سبک در کمتر از 5 دقیقه با دقت بسیار بالا و نمایش میزان باد به 3 واحد رایج ازجمله psi و bar و KPa مناسب برای انواع خودرو سواری، موتورسیکلت و دوچرخه در سفرهای شهری و بین‌شهری است.
    برای همه ما پیش‌آمده که در لحظه خروج از منزل یا در حین حرکت در خیابان احساس کرده‌ایم که باد تایرهای خودرو ما کم یا زیاد است و به این خاطر مجبور به مراجعه به آپاراتی جهت اندازه‌گیری میزان باد لاستیک خود هستیم که در بسیاری موارد زمان زیادی از ما گرفته و مشخص می‌گردد حضور در آپاراتی و تنظیم باد خودرو در آن ساعت ضروری نبوده است و یا بلعکس. برای رفع این‌چنین مشکلات در حین استفاده از وسیله نقلیه بخصوص در زمان سفرهای بین‌شهری درجه تنظیم باد خودرو مدل قلمی تولید و روانه بازار گردیده است؛ زیرا فشار باد مناسب قدرت تایر را در برابر نیروی وزن و شرایط مختلف رانندگی مانند ترمز کردن، شتاب گرفتن و غیره بیشتر می‌کند. بهترین وضعیت تایر با فشار باد مناسب مهیا می‌شود، بنابراین باید حداقل دو هفته یک‌بار فشار باد را تنظیم کنید. با همراه داشتن این قلم کوچک و کاربردی در هر مکانی فقط در 5 دقیقه باد لاستیک خودرو را کاملاً تنظیم و بهینه کنید.
    درجه تنظیم باد لاستیک خودرو تاپیکس با طراحی نوین تولیدشده از بدنه فلزی به طول 14 سانتیمتر و قطر 1 سانتیمتر همانند یک خودکار در جیب یا داشبورد خودرو جا شده فضای اندکی را اشغال و به‌راحتی در دسترس خواهد بود. این درجه تنظیم باد خودرو مدرج به 4 واحد اندازه‌گیری و قابلیت حداکثر 50 جهت اندازه‌گیری باد لاستیک‌های وسایل نقلیه سبک مورداستفاده قرار می‌گیرد و از اندازه‌گیری باد لاستیک‌های خودروهای سنگین مثل اتوبوس‌ها و کامیون‌ها جدا خودداری فرمایید.


    قیمت : 99000 تومان



    ویژگی های قلم تنظیم باد لاستيك خودرو:
    - افزایش شتاب خودرو احساس آرامش در هنگام رانندگی
    - مناسب برای خودروهای سبک، موتورسیکلت، دوچرخه
    - دارای رنگ بندی متنوع (ارسال رنگ به‌صورت رندوم)  
    - قابلیت نمایش میزان باد به 4 واحد رایج فشار
    - جنس فلزی با حداکثر فشار 50 درجه PSI
    - کاهش هزینه تعمیر و نگهداری اتومبیل
    - کاهش میزان اصطحلاک ماشین
    - کاهش مصرف سوخت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 99000 تومان


    هولدر موبایل جلو داشبورد و  سایه بان با کیفیت عالی و طراحی زیبا می باشد. قابلیت چسبندگی بر روی هر سطحی از جمله داشبورد خودرو، شیشه جلویی خودرو،میز کار و … را دارد. قابلیت چرخش 360 درجه داشته و به صورت عمودی، افقی یا مورب قرار می گیرد.

    قيمت : 179000 تومان
  • برای افرادی که خودرو شخصی را برای سفر و کارهای روزانه خود انتخاب می کنند، علاوه بر حفظ نکات ایمنی و ظاهری، دقت در هوا و بوی داخل ماشین نیز بسیار حائز اهمیت است.

    قيمت : 79000 تومان
  • عروسک ایموجی فنری آن قدر دوست داشتنی هستند که فقط به عنوان عروسک های متحرک در خوردو به کار گرفته نشوند و پای خود را فراتر بگذارند و بر روی میز کار و … هر چند دقیقه با حرکت داده شدنشان توسط شما حس خوبی را به شما منتقل کنند و کمی از خستگیتان را برطرف سازند.

    قيمت : 35000 تومان
  • این هولدر به زیر آینه وصل می شود به طوری که دید آینه گرفته نمی شود و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد مناسب برای مسیریابی بدون خطر با استفاده از گوشی تلفن همراه و گردش 360 درجه.

    قيمت : 149000 تومان
  • کیف نظم دهنده اتومبیل یکی از کاربردی ترین لوازم خودرو می باشد که امکان ساماندهی صندوق عقب خودرو را با سرعت بالایی فراهم می کند و از بهم ریختن لوازم موجود در صندوق عقب خودرو جلوگیری می کند.

    قيمت : 59000 تومان