چراغ مطالعه USB - LED
  • چراغ مطالعه USB - LED

    طراحی مبتکرانه و متفاوت

    قابل انعطاف، سبک و پر نور


    ارائه شده در رنگ های متنوع و زیبا



    قیمت : 19000 تومان



    با نور ملایم لامپ یو اس بی (Led Portable Lamp) صفحه کار خود را در تاریکی روشن نمایید و مدت زمان زیادی را بدون اینکه نگران تمام شدن شارژ LED باشید به مطالعه یا کار با لب تاپ بپردازید. این چراغ مطالعه سبک و تاشو به واسطه USB انتهای آن، به پورت USB گوشی یا کامپیوتر شما وصل می شود و شما قادر خواهید بود با تا کردن بدنه لامپ، آن را در جهت دلخواه خود تنظیم کنید. قابلیت اتصال به موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر، پاوربانک و آداپتور از ویژگی های مثبت این محصول می باشد.





    قیمت : 19000 تومان



    ویژگی های محصول:
    چراغ مطالعه USB - LED
    جنس بدنه: سیلیکون
    کابل انعطاف‌پذیر
    قابلیت اتصال به هر نوع پورت USB
    طراحی زیبا و متفاوت
    در رنگ بندی متنوع و زیبا
    کارکرد با ولتاژ: 5V
    نوردهی: 1.2W
    قابل استفاده در منزل،مسافرت،ماشین،هواپیما،محل کار و ...
    سایز : 17cmx1.8cmx0.9cm
    قابلیت اتصال به: لپ تاپ ، تبلت , پاوربانک , موبایل و ...
    محافظت از بینایی
    قابل استفاده برای: روشن کردن کیبورد لب‌تاپ،هنگام مطالعه،زمان قطع برق و ...
    دارای استاندارد CE
    بهمراه پکیجینگ





    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 19000 تومان


    این هولدر به زیر آینه وصل می شود به طوری که دید آینه گرفته نمی شود و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد مناسب برای مسیریابی بدون خطر با استفاده از گوشی تلفن همراه و گردش 360 درجه.

    قيمت : 149000 تومان
  • همبرگر زن دستی با رنگی سفید و قایل شستشو سریع در واقع یک قالب همبرگر است و به گونه ای طراحی شده که به شما اجازه می دهد که با پر کردن مواد غذایی مانند گوشت ، پنیر ، قارچ ، پیاز و سیر یک همبرگر شکم پر خوشمزه درست کنید ابعاد کوچک و وزن بسیار سبک این محصول کار را برای مشتریان عزیز بسیار راحت تر میکند. همبرگر زن دستی 10.5 سانتی‌متر قطر دارد. ابعاد کلی این محصول به ترتیب طول، عرض و ارتفاع برابر با 13، 13 و 6 سانتی‌متر است که فضای خیلی کمی از آشپزخانه شما را اشغال می‌کند. با داشتن این دستگاه دیگر خرید همبرگر آماده را فراموش خواهید کرد. کار با این محصول بسیار راحت است.

    قيمت : 59000 تومان
  • عمده تربن مشکلی که وجود دارد گم شدن جوراب ها به دلیل تعداد آن ها و ابعاد کوچکی است که دارند. و گاهی مواقع شاهد آن بوده ایم به دلیل نامرتب بودن داخل کشو زمان زیادی را صرف پیدا کردن جوراب کرده ایم. شما با استفاده از هولدر جادویی جوراب و لباس این مشکل را حل نمایید.

    قيمت : 45000 تومان
  • این محصول وارداتی بوده و جنس بدنه پلاستیک و جنس چرخ فلزی ضد زنگ بوده که با چسب دوطرفه قابلیت محکم شدن در جای خود داره ، همچنین جای دو سوراخ پیچ تعبیه شده که بتوانید با پیچ در جای خود محکم کنید

    قيمت : 89000 تومان
  • اگر شما به دنبال یک رقص نور برای متفاوت شدن مهمانی ها و جشن های خانگی هستید میتوانید از لامپ LED رقص نور موبایل اندروید استفاده کنید. این دستگاه جایگزین مناسبی برای دستگاههای رقص نور لیزری گران قیمت است...

    قيمت : 59000 تومان