دستگاه سیب قاچ کن
  • دستگاه سیب قاچ کن

    دستگاهی با کاربرد آسان

    دارای تیغه های بسیار تیز و برنده


    به راحتی سیب را به 8 قسمت مساوی تقسیم کنید

    و هسته آن را به آسانی خارج کنید


    مناسب برای انواع صیفی جات



    قیمت : 10000 تومان



    با سیب قاچ کن دیگر مشکل تقسیم کردن و برش زدن سیب را نداریم. این محصول دارای تیغه هایی تیز و برنده می باشد که بدون نیاز به زور و فشار به راحتی می توانید سیب را به 8 برش مساوی تقسیم کنید و هسته های وسط آن را به راحتی خارج کنید. سیب قاچ کن را برای میوه های دیگر نیز می توان استفاده کرد.




    قیمت : 10000 تومان



    ویژگی های دستگاه سیب قاچ کن:
    - دارای تیغه فلزی
    - قابلیت جدا کردن هسته ها
    - دستگاهی با کاربرد آسان
    - تقسیم سیب به 8 قسمت مساوی
    - مناسب برای سایر صیفی جات





    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 10000 تومان


    دستمال حوله ای آشپزخانه میکروفایبر 20 عددی مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه  با قدرت جذب بسیار بالا، بدون پرزدهی و شستشوی راحت و همچنین قابل استفاده برای تمیز کردن صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، بدون ایجاد خش هیچ لکه ای را به جا نمی گذارد.

    قيمت : 269000 تومان
  • فشار دهنده های خمیردندان از پلاستیک عالی ABS ساخته شده اند. توزیع کننده خمیردندان برای لوله های پلاستیکی عرض کمتر از 6سانتی متر کار می کند ، می توان برای فشار دادن خمیر دندان ، رنگ روغن و غیره استفاده کرد 

    قيمت : 59000 تومان
  • از برش زن هندوانه با طراحی زیبا و خاص علاوه بر برش هندوانه می توان برای میوه هایی نظیر خربزه ، گرمک ، طالبی و … هم استفاده کرد.  با توجه به کاربرد این اسلایسر هندوانه به راحتی میوه را چاقو بزنید و آن را جدا کنید به طوری که ابعاد آن یکسان است. کاربرد این محصول به گونه ای است که در قسمت جلویی آن یک تیغه قرار دارد که میوه را به راحتی برش می زنید و آن را جدا کنید.

    قيمت : 69000 تومان
  • چراغ خورشیدی دیواری سنسور دار علاوه بر نور بسیار بالای خود کاملا ضد آب و بی نیاز از سیم کشی و برق شهری میباشد و شما را از استفاده از برق شهری بی نیاز میکند. 

    قيمت : 299000 تومان
  • برای افرادی که خودرو شخصی را برای سفر و کارهای روزانه خود انتخاب می کنند، علاوه بر حفظ نکات ایمنی و ظاهری، دقت در هوا و بوی داخل ماشین نیز بسیار حائز اهمیت است.

    قيمت : 89000 تومان