دستگاه طبقاتی آب کننده شکلات
  • دستگاه طبقاتی آب کننده شکلات

    ساخته شده از استیل با کیفیت بالا

    با طرز استفاده آسان


    قابل استفاده برای شکلات کاکائویی و شیری

    مناسب برای مجلس مهمانی، تولد، فروشگاه ها و ...



    قیمت : 75000 تومان



    دستگاه طبقاتی آب کننده شکلات با استفاده از برق کار می کند و شما می توانید به وسیله آن شکلات های کاکائویی و شیری را به آسانی آب کرده و نوش جان کنید. فقط کافیست قطعه ای شکلات مورد نظر را داخل دستگاه قرار دهید و دستگاه را روشن کنید تا بعد از چند دقیقه شکلات شما به صورت آب شده (مایع) از دستگاه خارج شود و جلوه بسیار شیک و زیبا را همراه با طعمی به یاد ماندنی برای شما رقم می زند. این دستگاه بسیار مناسب برای مهمانی ها، مجالس، تولد، فروشگاه ها و ... می باشد.


    قیمت : 75000 تومان



    ویژگی های دستگاه طبقاتی آب کننده شکلات:
    - ساخته شده از استیل با کیفیت بالا
    - با طرز استفاده آسان
    - قابل استفاده برای شکلات کاکائویی و شیری
    - مناسب برای مجلس مهمانی، تولد، فروشگاه ها و ...
    - دارای دفترچه راهنما




    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
    قیمت : 75000 تومان


    چراغ خورشیدی دیواری سنسور دار علاوه بر نور بسیار بالای خود کاملا ضد آب و بی نیاز از سیم کشی و برق شهری میباشد و شما را از استفاده از برق شهری بی نیاز میکند. 

    قيمت : 299000 تومان
  • اسباب بازی ماکت خاور دکوری محصول بسیار زیبا از نمونه واقعی این کامیون است. این محصول دارای ظرافت و زیبایی بسیار طبیعی است. از مشخصات بسیار جالب و کاربردی آن داشتن اتاق بار است. کامیون

    قيمت : 69000 تومان
  • فرچه شستشو مخزن دار ، یک ابزار کارآمد برای تمیزکاری سطوح مختلف است. این فرچه با طراحی متناسب با مخزن ، به راحتی به نواحی سخت‌دسترسی و کناره‌ها دسترسی پیدا می‌کند.

    قيمت : 119000 تومان
  • لوکس و زیبا دارای 16 محفظه شفاف جهت قرار گیری آیتم های مختلف در قسمت بالایی، دارای سه کشو و دو محفظه جداگانه در قسمت بالا می باشد. اگر بدنبال وسیله ایی برای  مرتب کردن و جمع کردن وسایل آرایشی – بهداشتی خود هستید استند  لوازم آرایشی  مدل بیوتی باکس را ما به شما پیشنهاد می کینم.

    قيمت : 259000 تومان
  • اگر شما به دنبال یک رقص نور برای متفاوت شدن مهمانی ها و جشن های خانگی هستید میتوانید از لامپ LED رقص نور موبایل اندروید استفاده کنید. این دستگاه جایگزین مناسبی برای دستگاههای رقص نور لیزری گران قیمت است...

    قيمت : 59000 تومان