چنگال میوه خوری طرح قفس
  • چنگال میوه خوری طرح قفس

    دارای 6 چنگال زیبا با رنگ متفاوت

    در بسته بندی اورجینال و زیبا

    قابل استفاده برای انواع میوه جات، شیرینی و زیتون

    قابل استفاده در رستوران ها و کافی شاپ ها و منازل



    قیمت : 12000 تومان



    چنگال میوه خوری طرح قفس با طراحی جالب و منحصر به فرد شامل یک قفس پرندگان به عنوان استند و پایه، و 6 چنگال با طرح پرنده های زیبا می باشد که علاوه بر زیبایی ضیافت های شما بسیار اشتها آور نیز می باشد. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و در بسته بندی اورجینال و شکیل عرضه شده است.


    قیمت :
    12000 تومان



    ویژگی های محصول:
    - در بسته بندی اورجینال و زیبا
    - قابل استفاده در رستوران ها و کافی شاپ ها و منازل
    - قابل استفاده انواع میوه جات و شیرینی
    - چشمگیر و زیبا
    - دارای 6 چنگال زیبا با رنگ متفاوت



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
    قیمت : 12000 تومان


    چراغ LED تامبلرلایت مناسب جهت استفاده به عنوان چراغ خواب ، چراغ مطالعه و قابل حمل می باشد.این محصول دارای طراحی مناسب برای ایستادن چراغ در هر وضعیت بوده و دارای سه حالت نوردهی می باشد.

    قيمت : 119000 تومان
  • باکس نظم دهنده  زیرتختی پرنسس  با قابلیت استفاده در انواع کمد و کشو به شما کمک می‌کند که وسایل خود را مرتب کنید. اگر کمد یا اتاق شما نامنظم است و نیاز به نظم و ترتیب دارد این محصول را از دست ندهید.

    قيمت : 59000 تومان
  • کاکتوس سخنگو وسیله‌ای است که صدای محیط را در خود ضبط کرده و بالحنی بامزه و متفاوت، مجدد آن را بیان می‌کند. در صورت بخش موزیک، کاکتوس اقدام به حرکات موزون و تکرار کلمات آهنگ می‌کند. این اسباب بازی ابزار بسیار خوبی برای کودکان و دورهمی‌ها خانوادگی است.

    قيمت : 339000 تومان
  • چراغ سولار حیاطی و باغی با رنگ نور زرد طرح شعله متحرک آتش که بخاطر حالت کم و زیاد شونده تابش دقیقاً یادآور نور مشعل خواهد بود. در قسمت بالایی محصول یک پنل خورشیدی قرار دارد که در طول روز نور خورشید را جذب نموده و از طریق آن باتری داخلی خود را شارژ می نماید.

    قيمت : 299000 تومان
  • ترازو آویز دیجیتال مدل لبخند به راحتی می توانید با دقت 0.01 گرم اندازه گیری دقیق و راحتی را تجربه کنید. این ترازو علاوه بر داشتن سایز مناسب که به راحتی در یک دست جا می شود تنها دارای 90 گرم وزن بوده که امکان حمل و نقل آسان را فراهم می کند.

    قيمت : 199000 تومان