گردنبند مرغ آمین طرح Golden
  • گردنبند مرغ آمین طرح Golden

    طرحی نوین از گردنبند مرغ آمین

    ارایه شده در رنگ ثابت طلایی

    نمادی از عشق و محبت، مناسب با هر سلیقه ای

    جذاب ترین هدیه برای کسی که دوستش دارید



    قیمت : 24000 تومان



    گردنبند مرغ آمین طرح گلدن بنا به علاقه و نظر مشتریان طراحی گردیده است که علاقمند به داشتن طرح طلایی از این گردنبند هستند. این گردنبند فوق العاده پر طرفدار هم اکنون در رنگ طلایی و طرحی نوین برای شما عزیزان آماده عرضه شده است. طرح جدید این گردنبند دارای کیفیت بسیار بالا و درخشش طلایی بی نظیر است.


    قیمت : 24000 تومان



    ویژگی های گردنبند مرغ آمین طرح Golden :
    - جنس : استیل
    - رنگ طلایی ثابت و با دوام
    - فوق العاده شیک و هماهنگ با انواع لباس فش و اسپرت
    - طراحی نوین بر گرفته شده از گردنبند مرغ آمین در رنگ طلایی



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 24000 تومان


    دستبند استیل اسپرت کارتیه با قفل تی از جنس استیل با کیفیت می‌باشد. این دستبند طرح کارتیه دارد دو رنگ طلایی و نقره ای ارائه میشود که قابل انتخاب است.

    قيمت : 79000 تومان
  • نیم ست Love یکی از جدیدترین و شیک ترین نیم ست های عرضه شده در جهان می باشد. در طراحی این گردنبند و گوشواره ها از نگین های فوق العاده زیبا و درخشان استفاده شده است ...

    قيمت : 22000 تومان
  • ماشین اصلاح مو GODFREY مدل Profession که طراحی جمع و جوری داره، برای اصلاح موی سر و بدن و صورت مناسبه و قابلیت خط زن داره.

    قيمت : 359000 تومان
  • لوکس و زیبا دارای 16 محفظه شفاف جهت قرار گیری آیتم های مختلف در قسمت بالایی، دارای سه کشو و دو محفظه جداگانه در قسمت بالا می باشد. اگر بدنبال وسیله ایی برای  مرتب کردن و جمع کردن وسایل آرایشی – بهداشتی خود هستید استند  لوازم آرایشی  مدل بیوتی باکس را ما به شما پیشنهاد می کینم.

    قيمت : 259000 تومان
  • لیفت ابرو یک ترفند جدید زیباسازی فرم صورت است که چند وقتی است در میان خانم های به روز و با سلیقه مد شده است. در این حالت با بالاتر رفتن گونه، ابرو و جذاب تر شدن حالت چشم، تغییری جالب و جذاب در صورت شما ایجاد می شود.

    قيمت : 49000 تومان