هندزفری لاکچری بافتنی
  • هندزفری لاکچری بافتنی

    قابليت استفاده با انواع موبايل ها و دستگاه هاي پلير

    ارائه شده در طرح بافتنی های فوق العاده شيک

    کيفيت صدای فوق العاده شفاف

    دارای دکمه کم و زياد کردن صدا



    قیمت : 29000 تومان



    این هندزفری ها با بافت طرح های زیبا بر روی سیم آن ها به گونه ای با 6 رنگ خیره کننده و مد روز طراحی شده اند تا به آسانی مطابق با استایل لباس شما باشند و کیفیت صدای قوی و شفافی به شما ارائه دهند. این هندزفری ها کیفیت صدای بی نظیری دارند و علاوه بر آن طرح بافتنی روی سیم آنها بسیار شیک بوده که متناسب با مد روز است و سلیقه جوانان را برآورده می سازد. سیم این هندزفری ها به گونه ای طراحی شده است که از پیچ خوردن یا گره خوردن آن جلوگیری شود و لذا استفاده از آن بسیار آسان گشته است. هندزفری لاکچری بافتنی دارای دکمه کم و زیاد کردن صدا می باشد و همچنین قابلیت پخش موسیقی و مکالمه تلفنی را برای شما فراهم می سازد.


    قیمت : 29000 تومان



    ویژگی های هندزفری لاکچری بافتنی :
    - قابليت استفاده با انواع موبايل ها و دستگاه هاي پلير
    - ارائه شده در طرح بافتـني هاي فوق العاده شيک ( ارسال طرح به صورت رندوم )
    - کيفيت صداي فوق العاده شفاف
    - داراي دکمه کم و زياد کردن صدا
    - مانع از گره خوردن سيم ها
    - در رنگ هاي متنوع و چشم نواز



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 29000 تومان


    سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل S10 استفاده کنید. این هولدر دارای سه عدد پایه است که باعث تثبیت گوشی می‌شود.

    قيمت : 199000 تومان
  • هندزفری بلوتوث طرح اپل ایرپاد - Airpods i7s با طراحی شیک و زیبا به راحتی درون گوش قرار می گیرد. با توجه به اینکه اکثر هندزفری های بلوتوث موجود تک گوش می باشند و برای گوش دادن به موزیک یا دیدن فیلم مناسب نیستند، مدل Airpods i7s با دارا بودن دو گوشی که قابلیت استفاده همزمان را دارد میتواند نیازهای اینچنینی شما را از بر طرف کند.

    قيمت : 249000 تومان
  • پایه نگهدارنده گوشی موبایل با بادکش های لاستیکی بسیار قوی قابلیت چسبندگی برروی هر سطحی از جمله داشبورد خودرو، شیشه جلویی اتومبیل، میز کار و غیره را خواهد داشت.

    قيمت : 119000 تومان
  • ست کیف پول و جاکلیدی مازراتی نوعی انقلاب در عرصه ی کیف های جیبی محسوب می شود، چرا که در برابر محصولات مشابه از داشته های بیشتری در ساخت بهره می برد و با قالب دوست داشتنی خود نگاه خیل عظیمی از دوستداران دنیای کیف را به خود جلب کرده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL با طراحی بسیار جذاب و در رنگ‌های بسیار زیبا طراحی شده است که نظر را به سمت خود در همان نگاه اول جمع می‌کند. استفاده از پلاستیک با کیفیت بالا در ساخت این محصول موجب شده تا از وزن بسیار کمی برخوردار باشد و با دستگیره‌ای که برای آن در نظر گرفته شده است می‌توانید آن را به راحتی جابجا کنید.

    قيمت : 269000 تومان