کفش مردانه پوما مدل Trinomic
  • کفش مردانه پوما مدل Trinomic

     Puma
    Trinomic Men Shoes

    طراحی جديد و فوق العاده شيک

    رنگبندي: سه گانه زيتونی- قهوه اي - خاکستری


    ارائه شده در سايز بندی 41 تا 44


    قیمت : 55000 تومان



    جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه پوما مدل Trinomic کفشی است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید. این کفش کیفیت بالایی داشته و در رنگ سه گانه زیتونی – قهوه ای – خاکستری عرضه شده است و شکل ظاهری آن با انواع لباس اسپرت مطابقت دارد و مورد پسند جوانان است. این محصول در سایزبندی 41 الی 44 عرضه شده است که هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید سایز مورد نظر را انتخاب کنید.


    قیمت : 55000 تومان



    ویژگی های کفش مردانه پوما مدل Trinomic:
    -با کیفیت و مقاوم
    - دارای سایز بندی 41 الی 44
    - جنس کفی:EVA با کیفیت
    - جنس رویه: اشبالت
    - رنگبندي: سه گانه زيتونی- قهوه ای - خاکستری



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 55000 تومان


    یکی از شیک ترین لباس های متناسب با فصل بافت مردانه پلیوری می باشد که به رنگ طوسی و با زاپ های زیبا در بافت لباس بصورت درجه یک عرضه شده است.  

    قيمت : 169000 تومان
  • ساعت مچی اسپرت لاکچری GUSALAI بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، طراحی شیک و خاص این ساعت باعث میشود در هر لباسی بدرخشید.

    قيمت : 249000 تومان
  • ماسک بهداشتی استقلال دابل فیس (دو رو) دارای 3 لایه می باشد، پارچه آن بسیار نرم و لطیف بوده و برای تمامی سنین قابل استفاده است.

    قيمت : 49000 تومان
  • این محصول یکی از جذابترین ساعت های ال ای دی موجود در بازار است که با طرح اپل واچ طراحی شده است. صفحه نمایشی و مستطیل شکل ساعت در ابعاد 32 × 38 میلی‌متر طراحی شده و ضخامت آن در قسمت بدنه 10 میلی‌متر است.

    قيمت : 199000 تومان
  • این محصول مناسب برای استفاده روزانه و محیط‌ های اداری است. زیره آن پلاستیک(PU) فشرده مستحکم می‌باشد که مناسب برای استفاده در سطوح سخت و مقاوم در برابر سرما و گرماست.

    قيمت : 149000 تومان