قاشق اندازه گیری پیمانه دو طرفه Spoon
  • قاشق اندازه گیری پیمانه دو طرفه Spoon

    مناسب اندازه گیری انواع ادویه، شکر، چای، قهوه و...

    اندازه گیری با دو معیار گرم و ml

    تنظیم اندازه پیمانه کشویی


    قیمت : 89000 تومان



    خانم های ایرانی به هنرمندی و کدبانویی معروف هستند و هر بانویی برای پخت و پز به وسایل کاملی نیاز دارند که یکی از این وسایل پیمانه های اندازه گیری هستند که لازمه آشپزی و پخت و پز می باشد مخصوصا برای پخت کیک و شیرینی برای اینکه کیک شما به پف مورد نظرتان برسد حتما لازم به این است که اندازه ها دقیق و با پیمانه ریخته شود جدا از مهارت داشتن و بلد بودن فوت و فن ها، برای موفقیت در آشپزی نیاز دارید که حتماً اندازه گیری را نیز بلد باشید.اولین قدم در دستور تهیه غذاهای خوشمزه و انواع کیک و شیرینی، آماده کردن و اندازه گیری مواد اولیه است. برای اندازه گیری مواد اولیه در آشپزی معمولا از پیمانه های اندازه گیری استفاده می شود و اندازه مواد مورد نیاز با پیمانه بیان می شود. برای درست کردن انواع غذاها ، اگر در اندازه گیری مواد اولیه دقت نشود، نتیجه دلخواه حاصل نمی شود. حجم قاشق های اندازه گیری با قاشق هایی که با آنها غذا میل می کنید تفاوت دارد .
    برخی از مواد را نمی توان با پیمانه های اندازه گیری اندازه گرفت و باید برای اندازه گیری این مواد مثل نمک، بیکینگ پودر، جوش شیرین .... که در مقیاس کم مورد استفاده قرار می گیرند ، از قاشق های اندازه گیری استفاده نمود.
    در این قسمت شما را با قاشق اندازه گیری پیمانه دو طرفه Spoon آشنا میکنیم این وسیله در آشپزی کاربرد زیادی دارد و برای اندازه‌گیری مواد اولیه از آن استفاده می‌شود. این پیمانه براساس یک واحد رسمی در پخت و پز شناخته شده و وسیله بسیار دقیقی در دستورالعمل غذاهاست. تمام سایز های مورد نیاز در یکجا فقط کافیه مخزن روی قاشق را با انگشت به صورت کشویی بالا و پایین ببرید تا به معیار مورد نظر برسید. از جنس پلاستیک درجه یک ساخته شده است ، شستشوی این پیمانه ها بسیار راحت می باشد و فضای خیلی کمی را اشغال می کند چون  پیمانه اندازه یک قاشق است پس از این نظر خیالتان راحت است که فضای زیادی را اشغال نمی کند. از این محصول برای اندازه گیری مایعات و دارو ها نیاز می توانید استفاده کنید.


    قیمت : 89000 تومان



    ویژگی های قاشق اندازه گیری پیمانه دو طرفه Spoon:
    - مناسب اندازه گیری انواع ادویه، شکر، چای، قهوه و...
    - طراحی ساده و مدرن و بسیار خلاقانه
    - اندازه گیری با دو معیار گرم و ml
    - دارای چندین سایز پیمانه یکجا
    - تنظیم اندازه پیمانه کشویی
    - جنس: پلاستیک ABS
    -‌ فاقد ماده مضر BPA



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 89000 تومان


    جا اسکاجی فلزی روشیری که بدون سوراخ کاری و مته روی شیر آب و یا دوش نصب می شود و مناسب برای نگه داشتن اسفنج، پد شستشو، اسکرابر نایلونی، برس، صابون، شامپو، شستشوی بدن و سایر لوازم حمام و آشپزخانه در جایی که نیاز دارید.

    قيمت : 129000 تومان
  • این محصول وارداتی بوده و جنس بدنه پلاستیک و جنس چرخ فلزی ضد زنگ بوده که با چسب دوطرفه قابلیت محکم شدن در جای خود داره ، همچنین جای دو سوراخ پیچ تعبیه شده که بتوانید با پیچ در جای خود محکم کنید

    قيمت : 89000 تومان
  • کاور نگه دارنده پتو و لباس ، محصولی با طراحی نوین ، زیبا و در عین حال بسیار کاربردی تر از نمونه های مشابه ساده می باشد. این بقچه از جنس پارچه و به صورت مکعبی شکل طراحی و تولید شده است.

    قيمت : 69000 تومان
  • پکیج کادویی خرس و گل عطری طرح Romantic شامل یک عروسک خرس زیبا و دوست داشتنی و 7 گل صابونی عطری که بدلیل قرارگیری داخل جعبه همیشه عطر خاصی به محصول می بخشد.

    قيمت : 59000 تومان
  • جاصابونی یا هولدر صابون و اسکاچ مدل آبشاری از محصولات کاربردی و مهم آشپزخانه و سرویس بهداشتی منزل می باشد. برای ارتقای سطح بهداشت محیط و کاربری ساده تر استفاده از هولدر صابون و هولدر اسکاچ پیشنهاد می گردد.

    قيمت : 59000 تومان