پلنر آهنربایی پلکسی گلس
  • پلنر آهنربایی پلکسی گلس

    قابلیت یادداشت و پاک کردن مجدد با ماژیک وایت برد
     
    قابلیت نصب بر روی یخچال یا کمد فلزی

    برنامه ی منظم هفتگی کارهای خود را سازمان دهی کنید


    قیمت : 139000 تومان



    تخته برنامه ریزی هفتگی مغناطیسی شفاف این امکان را به شما می دهد تا با داشتن یک برنامه ی منظم هفتگی کارهای خود را سازمان دهی کنید.همچنین با داشتن بخش جزییات کارهای روزانه به شما در طبقه بندی، رسیدگی و انجام کارهای تان کمک می کند. امکان ثبت رویداد های هفته ،ثبت قرار ملاقات و دارا بودن بخش یادداشت های متفرقه از مزیت های این محصول است . پلکسی گلس اجرا شده در این محصول به ضخامت دو میلی متر است و در آن چهار عدد آهن ربای نئودیمیوم درجه یک بکار رفته است . آهن ربای این محصول با قدرت بالا نسبت به وزن محصول احتمال سرخوردگی را به صفر می رساند. طرح چاپ شده در دو رنگ سفید و مشکی در پشت پلکسی گلس اجرا شده است. با یک ماژیک وایت برد قابلیت نوشتن و پاک کردن مکرر روی این تخته وجود دارد.


    قیمت : 139000 تومان



    ویژگی های پلنر آهنربایی پلکسی گلس:
    - قابلیت یادداشت و پاک کردن مجدد با ماژیک وایت برد  
    - سازمان دهی برنامه ی منظم هفتگی کارها
    - قابلیت نصب بر روی یخچال یا کمد فلزی
    - ابعاد  ۲۹x۲۱x۰.۲ سانتی‌متر 
    - دارای آهن ربای قوی
    - قطر  ۰.۲ سانتی‌متر  
    - نصب بسیار آسان
    - جنس  اکریلیک 
    - کاملا ضد آب
    - قابلیت حمل



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 139000 تومان


    موقع کوهنوردی، سفر و... به همراه داشتن آب سرد یا گرم به شرط این که دمای انها تغییری نکند خیلی لازم به نظر میرسد.فلاسک دماسنج دار با طراحی هوشمندانه ای که دارد ,دارای سنسور دمای هوشمند برای اندازه گیری دما هست که به راحتی میتوانید با ضربه زدن روی صفحه LCD ان از داغ بودن یا سرد بودن محتوای فلاسک باخبر شوید.

    قيمت : 299000 تومان
  • نوترال اسموک، یک فناوری کاملا ایمن و فوق العاده است که هیچگونه مشکل زیست محیطی ایجاد نمی نماید.  با یک بار استفاده از نوترال اسموک ، بوی سیگار کهنه تثبیت یافته و نفوذ یافته در اجزای داخلی خودرو از بین رفته و رایحه محبوب و سبک کاج جایگزین آن میگردد. 

    قيمت : 119000 تومان
  • هم قیچی، هم بازکن، هم کابل کش و هم چاقو! این قیچی جادویی 8 کاره باورنکردنی در هر زمینه ای مفید خواهد بود. محصولی کاملاً جدید که باید در کار آشپزخانه خود داشته باشید و کار شما را آسان‌تر می‌کند و نمی‌توانید نزدیک آن باشید.

    قيمت : 199000 تومان
  • این محصول وارداتی بوده و جنس بدنه پلاستیک و جنس چرخ فلزی ضد زنگ بوده که با چسب دوطرفه قابلیت محکم شدن در جای خود داره ، همچنین جای دو سوراخ پیچ تعبیه شده که بتوانید با پیچ در جای خود محکم کنید

    قيمت : 89000 تومان
  • سر شیر آب متحرک مدل بازویی یکی از پر کاربرد ترین نوع سر شیر ها است که با وصل شدن به قسمت سر شیر روشویی امکان هدایت مسیر جریان آب را به جهات مختلف برای شما فراهم می سازد...

    قيمت : 199000 تومان