انار دون کن پارسینا
  • انار دون کن پارسینا

    به راحتی هزاران دانه انار را تنها در دو دقیقه دان کنید

    مناسب و مورد نیاز برای هر خانه

    دارای پایه ی ضد لغزش


    قیمت : 49000 تومان



    از آنجا که دون کردن دانه های انار کار تقریبا دشوار و زمان بریست انار دون کن پارسینا به کمک شما آمده است تا بتوانید به وسیله آن انار را به راحتی دون کنید و با آن انواع نوشیدنی ،دسر ،بستنی و ... تهیه کنید. فقط کافیست انار را از وسط نصف کرده و بر روی پارسینا قرار دهید و درب آن را ببندید و با پشت قاشق بر روی آن ضربه بزنید. دانه های انار به راحتی جدا شده و درون کاسه ریخته می شوند.


    قیمت : 49000 تومان



    ویژگی های انار دون کن پارسینا :
    - دان کردن هزاران دانه انار در کمتر از 2 دقیقه
    - بهداشتی و عدم رنگ گرفتن دستان
    - مناسب جهت سرو انار دان شده
    - دارای توری و ضربه گیر منعطف
    - بدون آسیب دیدن دانه های انار
    - یک محافظ گرد انعطاف پذیر
    - وسیله‌ای خلاقانه و کاربردی
    - سریع ، تمیز ، آسان
    - ساخت ایران



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 49000 تومان


    کاور نگه دارنده پتو و لباس ، محصولی با طراحی نوین ، زیبا و در عین حال بسیار کاربردی تر از نمونه های مشابه ساده می باشد. این بقچه از جنس پارچه و به صورت مکعبی شکل طراحی و تولید شده است.

    قيمت : 69000 تومان
  • چراغ قوه ی شکاری زوم دار پلیس یک چراغ قوه ی کامل و تمام عیار هست چرا که هر انتظاری از چراغ قوه دارید برای شما فراهم خواهد ساخت. چراغ قوه 100% جدید با کیفیت فوق العاده بالا ...

    قيمت : 259000 تومان
  • همبرگر زن دستی با رنگی سفید و قایل شستشو سریع در واقع یک قالب همبرگر است و به گونه ای طراحی شده که به شما اجازه می دهد که با پر کردن مواد غذایی مانند گوشت ، پنیر ، قارچ ، پیاز و سیر یک همبرگر شکم پر خوشمزه درست کنید ابعاد کوچک و وزن بسیار سبک این محصول کار را برای مشتریان عزیز بسیار راحت تر میکند. همبرگر زن دستی 10.5 سانتی‌متر قطر دارد. ابعاد کلی این محصول به ترتیب طول، عرض و ارتفاع برابر با 13، 13 و 6 سانتی‌متر است که فضای خیلی کمی از آشپزخانه شما را اشغال می‌کند. با داشتن این دستگاه دیگر خرید همبرگر آماده را فراموش خواهید کرد. کار با این محصول بسیار راحت است.

    قيمت : 59000 تومان
  • ماساژور هوشمند پا EMS Foot Massager یک پد نرم به نرمی پد یوگاست ولی بسیار باریکتر که توسط باتری موجود در کنترل آن امواج مغناطیسی را به کف پای شما میفرستد. کف پا را به تخصصی ترین شکل ممکن ماساژ میدهد.

    قيمت : 219000 تومان
  • لوکس و زیبا دارای 16 محفظه شفاف جهت قرار گیری آیتم های مختلف در قسمت بالایی، دارای سه کشو و دو محفظه جداگانه در قسمت بالا می باشد. اگر بدنبال وسیله ایی برای  مرتب کردن و جمع کردن وسایل آرایشی – بهداشتی خود هستید استند  لوازم آرایشی  مدل بیوتی باکس را ما به شما پیشنهاد می کینم.

    قيمت : 259000 تومان