ماهی رباتیک جینو
  • ماهی رباتیک جینو

    زینت بخش آکواریوم و تنگ شما

    طراحی فوق العاده زیبا و رنگین


    رباتی با طراحی ماهی واقعی

    دیگر نیازی به تمیز کردن تنگ ها و آکواریم ندارید!

    بدون نیاز به مراقبت و رسیدگی


    حرکت شبیه سازی شده همانند ماهی واقعی در آب در جهات مختلف

    ماهی شما دیگر نمی میرد!


    قیمت : 24000 تومان



    آیا به نگهداری ماهی بسیار علاقه مند هستید اما از رسیدگی به ماهی و تمیز کردن آکواریوم خسته شده اید؟ آیا از اینکه همواره ماهی های آکواریوم می میرند احساس ناراحتی می کنید؟ میهن استور به شما ماهی جینو را معرفی می کند. این ماهی همانند ماهی های واقعی بوده و در سراسر آکواریوم شما شنا می کند با این تفاوت که نیازی به رسیدگی ندارد و آکواریوم شما را کثیف نمی کند و در نهایت هرگز نمی میرد! این ماهی با 2 عدد باطری کار می کند و دارای چراغ های LED بسیار شیک می باشد که هنگام حرکت روشن و خاموش می شوند.


    قیمت : 24000 تومان



    ویژگی های ماهی رباتیک جینو :
    - دارای حرکت شبیه سازی شده ماهی واقعی داخل اکواریوم در جهات مختلف
    - بدون نیاز به رسیدگی و پاک کردن تنگ و یا آکواریوم
    - کیفیت ساخت عالی
    - دارای LED های چشمک زن و شیک
    - کارکرد طولانی مدت
    - کارکرد با 2 باطری سکه ای کوچک (باطری ساعتی)
    - دارای 4 عدد باطری در داخل بسته اورجینال
    - نورانی بودن در تاریکی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 24000 تومان


    کفش ونس ساقدار گزینه ای بسیار مناسب برای فصل های سرد بوده که این نیم بوت انتخاب بسیاری از افراد برای فصول گرم نیز می باشد. این کفش با شلوارهای جین دمپافیت و حتی مام استایل دارای جذابیت خاص و منحصر به فرد خود می باشد.

    قيمت : 349000 تومان
  • ساک ورزشی چرمی CAT با رنگ بندی: (مشکی، کرم، قهوه ای، آبی، سبز، بنفش، طوسی) ارائه شده است. جنس پارچه به کار رفته در طراحی این ساک از چرم صنعتی است و مقاومت و دوام آن را برای استفاده طولانی مدت بالا برده است ...

    قيمت : 139000 تومان
  • ظرف غذای لانچ باکس از الیاف کاملا طبیعی ساخته شده و فاقد هر گونه مواد شیمیایی میباشد.این ظرف دارای قاشق و چنگال بوده و وسیله ای بسیار مناسب جهت نگهداری غذا هنگام خروج از منزل است.

    قيمت : 299000 تومان
  • ست تیشرت و شلوار AIR JORDAN با شلوار با جنس: دورو  و جنس تی شرت: نخ و پنبه و رنگ آن مشکی و قرمز می باشد که مدل تی شرت آستین کوتاه و دارای چاپ بسیار شیک است.

    قيمت : 149000 تومان
  • بازی مهیج راکت اسنپ کچ، شامل یک اسباب بازی جذاب وجدید است . این بازی شامل 2 راکت به همراه 4 عدد توپ است. با قرار دادن راکت در دست و حرکت دادن آن می توانید توپ را پرتاب و دوباره بگیرید.

    قيمت : 99000 تومان