شلوار اسلش مردانه طرح ارتشی
  • شلوار اسلش مردانه طرح ارتشی

    دارای جنس نخی (پنبه) درجه یک


    سایز: فری سایز (مناسب سایز 36 تا 46)

    کمر کشی پهن و بند داخلی

    دارای یک جیب پشتی و کش در مچ پا


    بسیار شیک و با کیفیت


    قیمت : 45000 تومان



    امروزه جوانان به دنبال طرح های جدید هستند تا در میان دوستان خود بسیار متفاوت و خاص جلوه کنند. این شلوار طرح فوق العاده جدیدی از ترکیب رنگ مشکی و طرح ارتشی دارد که حتی از طرح ارتشی هم فراتر رفته و فوق العاده خاص جلوه می نماید. جنس این شلوار پنبه و نخ بوده و به صورت فری سایز (مناسب سایز 36 تا 46) با قیمتی استثنایی عرضه شده است.


    قیمت : 45000 تومان



    ویژگی های شلوار اسلش مردانه طرح ارتشی:
    -
    دارای جنس نخی (پنبه) درجه یک
    - دارای یک جیب پشتی
    - فری سایز (مناسب برای سایز های 36 تا 46)
    - شیک و مورد پسند جوانان امروزی
    - بسیار راحت
    - کمر کشی پهن و بند داخلی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 45000 تومان


    بدون شک استفاده از عینکهای با کیفیت علاوه بر اینکه از چشمان شما محافظت می کند باعث زیبایی تحسین برانگیز چهره شما نیز خواهد شد.

    قيمت : 59000 تومان
  • جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه Maserati کفش اسپرتو بسیار لاکچری است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید.

    قيمت : 249000 تومان
  • ماسک بهداشتی استقلال دابل فیس (دو رو) دارای 3 لایه می باشد، پارچه آن بسیار نرم و لطیف بوده و برای تمامی سنین قابل استفاده است.

    قيمت : 49000 تومان
  • کفش کالج مردانه BROWN FOX جنس رویه چرم صعنتی درجه یک بوده و در رنگ قهوه ای موجود می‌باشد. بسیار سبک می باشد و در کنار شلوار‌های جین به زیبا‌تر شدن استایل کمک می‌نمایید.

    قيمت : 199000 تومان
  • شلوار اسلش مردانه طرح Ken از شلواری های اسلش بسیار راحت و پر طرفدار این روز ها است که دارای جنس پارچه ملانژ درجه یک و طراحی بی نظیر، که جلوه ای ویژه به تیپ و استایل شما می بخشد.

    قيمت : 89000 تومان